کد خبر: 32252 A

اولین سیمرغ علی نصیریان پس از ۶۰ سال بازیگری

اولین سیمرغ علی نصیریان پس از ۶۰ سال بازیگری

علی نصیریان برنده سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر شد.

ایران آرت: در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد به علی نصیریان برای بازی در فیلم "مسخره‌باز" اهدا شد.

این اولین سیمرغ علی نصیریان پس از 60 سال بازیگری و 37 دوره برگزاری جشنواره فیلم فجر است. 

به گزارش ایران آرت، علی نصیریان پس از دریافت سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل مرد گفت: "من تا حالا سیمرغ نگرفته بودم. در این چهل سال نداشتم ولی محبت کردند سیمرغ درجه دو به من دادند. من می پذیرم فقط حس خیلی قرصی داشتم که بیایم. برای اینکه مشکلاتی داشتم که این روزها نمی توانستم خیلی روی پا باشم ولی دلم می خواست بیایم و فقط اینجا از این تریبون استفاده کنم و بگویم من آدم سعادتمندی بودم به دلیل اینکه در این سن این امکان و فرصت را پیدا کردم که با نوه خودم کار کنم. همایون جای نوه ام است. چرا خوشحالم؟ این سناریو را که من خواندم خیلی برایم جذاب بود. این شانس من بود که بتوانم در یک کار خلاقانه و نوآورانه و شکننده چارچوب های معمول من پیرمرد مسن شرکت داشته باشم."

نصیریان درباره کارگردان فیلم "مسخره‌باز" گفت: من برای همایون غنی زاده آتیه بسیار درخشانی می بینم. از هیات داوران که من را بین این همه استعداد جوان انتخاب کردند تشکر می کنم. از جشنواره تشکر می کنم و از تماشاگران این فیلم هم تشکر می کنم

 

جشنواره فیلم فجر علی نصیریان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین