کد خبر: 32248 A

شان پن: جایزه اسکار را به بردلی کوپر نمی‌دهند

شان پن: جایزه اسکار را به بردلی کوپر نمی‌دهند

شان پن معتقد است که جوانی بردلی کوپر باعث می‌شود تا اعضای آکادمی ارزش واقعی فیلم او را در نظر نگیرند.

ایران آرت: بردلی کوپر که توانسته سه بار نامزد اسکار در شاخه بازیگری شود حالا و در سن جوانی، به عنوان اولین تجربه کارگردانی خود توانست یکی از موفق‌ترین فیلم‌های سال و یکی از بهترین داستان‌های رمانتیک سینمای امروزی را روایت می‌کند.

به گزارش سینماگیمفا، کوپر توانسته برای این فیلم نامزد بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه در چند مراسم جوایز مختلف از جمله اسکار شود اما شان پن معتقد است که کوپر در بردن این جوایز باید با مشکلی دست و پنجه نرم کند.

به اعتقاد شان پن، کارگردان فیلم "ستاره‌ای متولد شده" توسط آکادمی برای جوایز اصلی نادیده گرفته می‌شود. بازیگر برنده دو اسکار در این مورد گفته: "بردلی همین حالا یک ستاره است. اما او جوان است و به نظر می‌رسد که فرصت‌های بسیاری پیش روی اوست."

مسئله‌‌ای که شان پن می‌خواهد به آن اشاره کند، این است که کوپر احتمالا به دلیل سن کم و زمان زیادی که به عنوان فیلمساز پیش‌رو دارد توسط آکادمی برای اولین فیلمش مورد توجه واقع نمی‌شود.

در واقع، این مسئله که کوپر جوان است باعث می‌شود تا اعضای آکادمی ارزش واقعی فیلم او را در نظر نگیرند و این فیلم تحسین لازم را در فصل جوایز دریافت نکند.

 

شان پن بردلی کوپر ستاره ای متولد شده است
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین