کد خبر: 32220 A

خریداران فیلم ژولیت بینوش به صف شدند

خریداران فیلم ژولیت بینوش به صف شدند

"فکر می‌کنی من کی هستم" جدیدترین فیلم ژولیت بینوش تقریبا در همه جای دنیا خریدار به دست آورد.

ایران آرت: فیلم "فکر می‌کنی من کی هستم" ساخته صفی نبو درامی رمانتیک با بازی ژولیت بینوش که اولین نمایش جهانی خود را امروز در جشنواره فیلم برلین تجربه کرد، تقریبا برای نمایش در همه نقاط دنیا فروخته شد.

به گزارش مهر، در این فیلم که در بخش جشن ویژه برلیناله به نمایش درآمد بینوش ۵۰ ساله در نقش کلر ملیاود بازی کرده که پروفایلی جعلی به عنوان یک زن جوان در شبکه‌های اجتماعی برای خودش درست می‌کند تا بتواند از نامزدش جاسوسی کند و مطمئن شود که به وی وفادار است اما این کار برایش ماجراهای جدیدی ایجاد می‌کند.  

امتیاز نمایش این فیلم تا کنون برای کانادا، اسپانیا، ایتالیا، آلمان، استرالیا، سوییس، بنلوکس، یونان، اتریش، آمریکای جنوبی، چین، سوئد، مجارستان، بالتیک، خاورمیانه، پرتغال، فنلاند، تایوان و دانمارک فروخته شده است.

"پلی تایم" که فروش امتیاز این فیلم را در اختیار دارد گفت از سال ۲۰۱۷ که ما پخش کننده امتیاز فیلم او با عنوان "بگذار آفتاب وارد شود" ساخته کلر دنی بودیم متوجه شدیم که چقدر فیلم‌های با بازی بینوش در سراسر جهان با اقبال روبه رو می‌شود.

دیگر بازیگران فیلم متشکل از نیکول گارسیا، فرانسواز سیویل و چارلز برلینگ هستند.

این فیلم برمبنای رمانی از کامیله لورنز به همین نام ساخته شده و فیلمنامه آن را نبو و ژولی پی‌یر نوشته‌اند که از فیلمنامه نویسان فیلم‌های آرنو دپلشن هم هستند.

ژولیت بینوش که ریاست هیات داوران امسال برلیناله را برعهده دارد، امروز(یکشنبه) با کارگردان و دیگر بازیگران فیلم در کنفرانس مطبوعاتی آن شرکت کرد.

جشنواره فیلم برلین برلیناله ژولیت بینوش فکر می کنی من کی هستم
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین