کد خبر: 3214 A

سود سرشار دیزنی از لایواکشن انیمیشن‌ها ادامه دارد

درباره اما واتسون و دلبریِ 15 میلیون دلاری‌اش

درباره اما واتسون و دلبریِ 15 میلیون دلاری‌اش

در چند سال اخیر شرکت دیزنی با ساخت نسخه لایو اکشن انیمیشن‌های محبوبی چون «آلیس در سرزمین عجایب»، «مالفیسنت»، «سیندرلا» و «کتاب جنگل» به سود سرشاری دست پیدا کرده است.

ایران‌آرت: اما واتسون در فیلم «دیو و دلبر» نقش اصلی را بازی می‌کند و برای این کار سه میلیون دلار پیش‌پرداخت گرفته است. اما اگر فروش فیلم به خوبی «مالفیسنت» باشد، دستمزد او پنج برابر خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین، در چند سال اخیر شرکت دیزنی با ساخت نسخه لایو اکشن انیمیشن‌های محبوبی چون «آلیس در سرزمین عجایب»، «مالفیسنت»، «سیندرلا» و «کتاب جنگل» به سود سرشاری دست پیدا کرده است.

آخرین نمونه از این دست آثار دیزنی فیلم سینمایی «دیو و دلبر» است که اکران آن از چند روز پیش به در سینماهای آمریکا آغاز شده است و با شروعی قدرتمند می‌رود تا رکوردهای گیشه را جابه‌جا کند. حال پرسش این است که آیا بازیگران این فیلم‌ها نیز از سود بالای آن بهره‌ای می‌برند یا خیر؟

درباره اما واتسون که در «دیو و دلبر» نقش بل را بازی می‌کند، پاسخ آری است. او برای بازی در این نقش سه میلیون دلار پیش‌پرداخت گرفته است و در صورتی که فروش جهانی فیلم به اندازه فروش «مالفیسنت» یعنی ۷۵۹ میلیون دلار شود،‌ دستمزد او به ۱۵ میلیون دلار افزایش پیدا خواهد کرد.   

به پیش‌بینی کارشناسان گیشه، فروش افتتاحیه «دیو و دلبر» در آمریکا به بیش از ۱۴۰ میلیون دلار خواهد رسید و با در نظر گرفتن فروش ۹۶۷ میلیون دلاری «کتاب جنگل» در سال گذشته، رسیدن به رکورد «مالفیسنت» برای فیلم تازه دیزنی چندان دور از انتظار نیست.

اما واتسون شهرت خود را مدیون بازی در سری فیلم‌های «هری پاتر» است که در مجموع از بازی در آن‌ها ۶۰ میلیون دلار درآمد داشت. البته او خارج از دنیای «هری پاتر» دیگر هرگز به آن اندازه دستمزد نگرفته است و از این روی رقم دستمزد «دیو و دلبر» برای او قابل قبول است.

والت دیزنی چندین پروژه لایواکشن دیگر نیز در دست ساخت دارد که از آن جمله می‌توان به «مولان» و «شیر شاه»‌ اشاره کرد.

منبع: هالیوودریپورتر/ ۱۷ مارس

 

اما واتسون فیلم دیور و دلبر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین