کد خبر: 32084 A

تاریخ اکران "ایرلندی" فاش شد / لحظه‌شماری برای تماشای آل پاچینو و رابرت دنیرو

تاریخ اکران "ایرلندی" فاش شد / لحظه‌شماری برای تماشای آل پاچینو و رابرت دنیرو

سرانجام پس از ماه ها چشم انتظاری تاریخ اکران فیلم "مرد ایرلندی" مارتین اسکورسیزی از سوی یکی از بازیگران فیلم فاش شد.

ایران آرت: با وجود اینکه پیش بینی می شد نتفلیکس "مرد ایرلندی" را امسال منتشر کند اما اکنون طرفداران پرشمار این فیلم باید از سباستیان مانیسکالکو بازیگر نقش "جو دیوانه" در فیلم "مرد ایرلندی" تشکر کنند که تاریخ رسمی اکران این فیلم را فاش کرد.

بنا به گفته سباستیان مانیسکالکو، این فیلم گنگستری به کارگردانی مارتین اسکورسیزی با بازی رابرت دنیرو، آل پاچینو و جو پیشی ماه اکتبر امسال (مهر و آبان ۹۸) اکران می شود.

به گزارش صبا، مانیسکالکو همچنین در این گفتگوی رادیویی از تجربه کار کردنش با غول های هالیوود گفت. او در جایی از این گفتگو بیان کرد که هفته اول شروع فیلمبرداری به این دلیل که می دانسته باید با دنیرو و جو پیشی روبرو شود خوابش نبرده است.

"مرد ایرلندی" محصول نتفلیکس با صرف بودجه ۱۷۵ میلیون دلار تا به امروز گران ترین پروژه سینمایی مارتین اسکورسیزی شناخته می شود. دلیل اصلی گرانی این پروژه استفاده از سیستم CGI برای جوان نشان دادن رابرت دنیرو ۷۵ ساله در صحنه های مربوط به سال ۱۹۵۹ میلادی است.

"مرد ایرلندی" نهمین همکاری بلند سینمایی رابرت دنیرو و مارتین اسکورسیزی است که پس از سال ها دوباره با یکدیگر متحد شده اند. "گاو خشگمین"، "راننده تاکسی"، "رفقای خوب"، "خیابان های پایین شهر" و "سلطان کمدی" از شاخص ترین فیلم های مشترک این دو شخصیت افسانه ای سینمای آمریکا هستند.

"مرد ایرلندی" همچنین نخستین تجربه همکاری آل پاچینو و مارتین اسکورسیزی است.

 

آل پاچینو مارتین اسکورسیزی رابرت دنیرو ایرلندی مرد ایرلندی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین