کد خبر: 3205 A

بهترین‌های سال سینمای جهان(7)

نوشدارو پس از مرگ سهراب

نوشدارو پس از مرگ سهراب

سال سپری شده سالی توام با خلق برخی ارزش‌های ماندگار برای سینمای جهان بود. سالی که با وصف کوتاه فیلم‌های برتر جلوه لازم را در اذهان هنر دوستان خواهد یافت.

ایران آرت: سال سپری شده سالی توام با خلق برخی ارزش‌های ماندگار برای سینمای جهان بود. سالی که با وصف کوتاه فیلم‌های برتر جلوه لازم را در اذهان هنر دوستان خواهد یافت. در این مطلب با سینمایی «منچستر کنار دریا»آشنا خواهید شد.

منچستر کنار دریا (Manchester By the sea)

ژانر: خانوادگی

محصول: کمپانی‌های کی پریود مدیا، بی‌استوری و رود ساید اترکشنز

تهیه‌کنندگان: کیمبرلی استوارد، کریس مور، کوین جی والش و لورن بک

سناریست و کارگردان: کنت لونرگان

مدیر فیلمبرداری: جودی لی‌لاپیز

تدوینگر: جنیفر لیم

موسیقی متن: لسلی باربر

طول مدت: 137 دقیقه

هزینه تولید: 5/8میلیون دلار

میزان درآمد: 118 میلیون دلار

بازیگران: کیسی افلک، میشل ویلیامز، کایل چندلر، گره چن مول و لوکاس هجز

موضوع: لی چندلر (کیسی افلک) باخبر می‌شود که برادرش جو دچار حمله قلبی شده اما وقتی به بیمارستان می‌رسد بسیار دیر شده و کار از کار گذشته و جو از دست رفته است. آنجاست که لی چندلر در می‌یابد چقدر در میان وابستگانش از جمع دور و با آنها بیگانه است. او برای رساندن خبر مرگ جوبه پسروی پاتریک، راهی شهر منچستر انگلیس که محل اسکان و زندگی پاتریک است، می‌شود ولی در کمال شگفتی متوجه می‌شود که جو قبل از مرگش او را برای نگهداری از پسرش در صورت تحقق واقه‌ای مرگ‌آفرین برای خود برگزیده است. او تصمیم می‌گیرد که این مسئولیت را متقبل شود زیرا در این این صورت مسئولیت حضانت وی به مادرش الیز می‌رسد که زنی معتاد به مشروبات الکلی است. او می‌خواهد پاتریک را با وجود ریشه‌دار بودنش در منچستر به شهر بوستون در ایالت ماساچوست آمریکا که خودش در آنجا زندگی می‌کند، ببرد اما بروز مشکلاتی در امر دفن پیکر جوو تاخیر در این مورد، لی را وادار می‌کند که تا اطلاع ثانوی در منچستر بماند و همین مساله او را وارد مسائل و مشکلات تازه‌ای می‌کند و پایبند این شهر می‌سازد.

 

 

 

 

 

 

 

کیسی افلک منچستر کنار دریا میشل ویلیامز کنت لونرگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین