کد خبر: 32049 A

رکورد بیشترین هزینه تبلیغات برای یک فیلم سینمایی

رکورد بیشترین هزینه تبلیغات برای یک فیلم سینمایی

نهمین فیلم از مجموعه "سریع و خشمگین" با پرداخت مبلغی بالغ بر ۱۰ میلیون دلار برای تبلیغات در این زمینه رکورددار شد.

ایران آرت: بنابر اعلام کمپانی "آی‌اسپات دات تی‌وی" فیلم "سریع و خشمگین:هابز و شاو" برای دو مورد تبلیغ این فیلم حین مسابقات "سوپر بول" در شبکه‌های "سی‌بی‌اس" و "ای‌اس‌پی‌اِن" مبلغ ۱۰ میلیون و ۴۸۰ هزار دلار پرداخت کرده است.

به گزارش فارس، فیلم "رابین‌هود" با رقم ۷ میلیون و ۸۸۰ هزار در جایگاه دوم قرار داشته و انیمیشن سینمایی "چطور اژدهایت را تعلیم بدهی: دنیای پنهان" نیز با صرف هزینه ۷ میلیون و ۱۰۰ هزار دلار برای تبلیغات این فیلم به تعداد ۱۳۶۰ مورد در ۵۱ شبکه جایگاه سوم پرهزینه‌ترین آگهی تلویزیونی را به خود اختصاص داد.

فیلم‌های "کاپیتان ماروِل" و "انتقام‌جویان: بازی آخر" هرکدام با ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار، "داستان اسباب‌بازی" با ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار در رتبه‌های بعدی این فهرست قرار دارند.

در این میان فیلم "کاپیتان ماروِل" بهترین بازدید را داشته و با ثبت رکورد ۹۱ درصد کمترین تغییر کانال و شبکه را حین پخش آگهی‌اش داشته است.

"انتقام‌جویان: بازی آخر" در شبکه‌های اجتماعی در زمان آگهی‌های بین بازی‌های "سوپر بول" توانست ۳۵۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تایید(لایک) دریافت کرده و توسط ۱۲ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر هم به صورت آن‌لاین دیده شود. "کاپیتان ماروِل" نیز ۱۷۸ میلیون تایید در شبکه‌های اجتماعی داشته و توسط ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر هم به صورت آن‌لاین دیده شده است.

فیلم سینمایی هالیوود دواین جانسون سریع و خشمگین راک کاپیتان مارول رابین هود هابز و شاو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین