کد خبر: 3202 A

بهترین‌های سال سینمای جهان(4)

سفینه‌های عجیب و غریبی که وارد دنیای ما می‌شوند

سفینه‌های عجیب و غریبی که وارد دنیای ما می‌شوند

سال سپری شده سالی توام با خلق برخی ارزش‌های ماندگار برای سینمای جهان بود. سالی که با وصف کوتاه فیلم‌های برتر جلوه لازم را در اذهان هنر دوستان خواهد یافت.

ایران آرت: سال سپری شده سالی توام با خلق برخی ارزش‌های ماندگار برای سینمای جهان بود. سالی که با وصف کوتاه فیلم‌های برتر جلوه لازم را در اذهان هنر دوستان خواهد یافت. در این مطلب با سینمایی «رسیدن»آشنا خواهید شد.

Arrival

ژانر: فضایی و دراماتیک

محصول: کمپانی‌های پارامونت و لاوابی‌یر فیلمز

تهیه‌کنندگان: دن له وین، شان لوی و آرون رایدر

سناریست: اریک هایسرر

کارگردان: دنیس ویله‌نوو

مدیر فیلمبرداری: براد فورد یانگ

تدوینگر: جوواکر

موسیقی متن: یوهان یوهانسون

طول مدت: 116 دقیقه

هزینه تولید: 47میلیون دلار

میزان فروش: 245 میلیون دلار

بازیگران: ایمی آدامز، جره می‌رنر، فارست ویتی کرع مایکل استال بارگ، تزی ماومارک اوبراین

موضوع: ورود سفینه‌هایی از سایر کرات و فرودشان در 12 منطقه مختلف جهان فضایی سرار از وحشت و مرگ را بر جهان حاکم می‌سازد اما سازمان فضایی ناسا برای حل مشکل به یک متخصص زبان‌ها و فرهنگ‌های مختلف که زنی به نام دکتر لوییز بنکس (ایمی آدامز) است رو می‌آورد و می‌کوشد با موجودات فضایی مهاجم ارتباط برقرار و از مقاصد آنها برای ورود به زمین که ظاهرا اهداف پلیدی هم نیست، سر در بیاورد. بنکس در این راه از کمک‌های یک کارشناس دیگر به نام ایان دانلی (جره می‌رنر) هم بهره‌مند می‌شود و در نهایت فضایی‌هایی را می‌بینید که هر کدام هفت پا دارند و بیشتر با زبان اشاره‌ها و سمبل‌ها سخن می‌گویند. این یک ادای احترام به تمام فیلم‌های فضایی در بردارنده چنین تمام‌هایی و به‌ویژه «برخورد نزدیک از نوع سوم» محصول 1977 و ساخته «استیون اسپیلبرگ» است.

 

رسیدن استیون اسپیلبرگ دنیس ویله‌نوو ایمی آدامز جره می‌رنر ارایوال
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین