کد خبر: 32011 A

حضور آنیا تیلور در فیلم جدید ادگار رایت / لندن ترسناک می‌شود

حضور آنیا تیلور در فیلم جدید ادگار رایت / لندن ترسناک می‌شود

آنیا تیلور در فیلم جدید ادگار رایت در ژانر وحشت به ایفای نقش خواهد پرداخت.

ایران آرت: "آنیا تایلور" یکی از بازیگران فیلم "شکاف" به کارگردانی نایت شایلامان، در فیلم بعدی ادگار رایت به نام "آخرین شب در سوهو" بازی خواهد کرد.

آخرین فیلم ادگار رایت "بچه راننده" بود که با ۲۲۶ میلیون دلار فروش جهانی موفق به نظر می‌رسد. او همچنین با "کریستی ویلسون" در نویسندگی این فیلم مشارکت خواهد کرد.

بر اساس گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هالیوود ریپورتر، اطلاعاتی که در رابطه با این فیلم موجود است بسیار اندک است، اما مشخص شده که این فیلم در ژانر وحشت خواهد بود و فیلمبرداری آن احتمالاً در تابستان و در منطقه سوهو انگلستان انجام خواهد شد.

به گزارش ایران آرت، ادگار رایت پیش از این در مورد فیلم جدیدش گفته بود: با خودم فکر کردم که من هیچ‌وقت فیلمی در مورد مرکز لندن نساخته‌ام. جایی که ۲۵ سال از زندگی‌ام را در آنجا سپری کرده‌ام. این فیلم در مورد لندن است، جایی که در آن زیسته‌ام."

تیلور علاوه بر فیلم شکاف در فیلم "شیشه" نیز که اخیراً اکران شده است و بیش از ۲۰۰ میلیون فروش داشته، با شایلامان همکاری کرده است.

او همچنین صداپیشگی در سریال "کریستال سیاه" را انجام می‌دهد و جدیدترین فیلم او نیز به نام "جهش یافته‌های جدید" به زودی اکران خواهد شد.

فیلم ترسناک ادگار رایت آنیا تیلور آخرین شب در سوهو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین