کد خبر: 31998 A

روایت رامی مالک از همکاری با فیلمساز بدنام / خوشایند نبود

روایت رامی مالک از همکاری با فیلمساز بدنام / خوشایند نبود

رامی مالک، بازیگر نامزد اسکار سرانجام سکوت خود را شکست و تجربه همکاری با کارگردان فیلم تحسین‌شده "حماسه کولی" را ناخوشایند توصیف کرد.

ایران آرت: بازیگر ۳۷ ساله آمریکایی نخستین و تنها ستاره مصری‌تبار نامزد کسب جایزه بهترین بازیگر مرد در تاریخ ۹۱ ساله اسکار است. مالک در حاشیه جشنواره سانتا باربرا در حالی که احساس بر او غلبه کرده بود، درباره تجربه همکاری با برایان سینگر گفت: "شرایط من با برایان خیلی خوشایند نبود، اصلا. این تمام چیزی است که می‌توانم در حال حاضر درباره ماجرا بگویم."

به گزارش همشهری آنلاین، سینگر در مراحل پایانی تولید پروژه "حماسه کولی" جای خود را روی صندلی کارگردانی به دکستر فلچر داد اما همچنان نامش در عنوان‌بندی فیلم به عنوان کارگردان ثبت شده است. با اینکه فیلمساز نامدار آمریکایی و خالق "مظنونین همیشگی" از مدت‌ها پیش متهم به آزار جنسی شده بود اما تهیه‌کنندگان "حماسه کولی" در دلایل اخراج او از این فیلم نامی از انحراف اخلاقی و تجاوز به میان نیاوردند.

مالک که پرامیدترین بخت بردن جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد است، پیش‌تر مدعی شده بود نمی‌دانسته سینگر متهم به آزار جنسی است و از "اختلاف‌های هنری" و "پشت صحنه پرحاشیه" به عنوان دلایل کنار گذاشتن کارگردان "حماسه کولی" نام برده بود. با این حال، او روز دوشنبه گفت: "برایان سینگر اخراج شد. این شاید چیزی نیست که خیلی‌ها بخواهند بشنوند اما اتفاقی است که می‌بایست می‌افتاد و افتاد."

تازه‌ترین اتهام‌های سینگر مربوط به ادعای چهار مرد جوان است که می‌گویند فیلمساز آمریکایی در نوجوانی به آنها تعرض کرده است. هر چند سینگر تمام اتهام‌ها را بی‌اساس می‌داند. "حماسه کولی" که داستان زندگی فردی مرکوری (ستاره و خواننده گروه کویین) را روایت می‌کند، در بازار جهانی ۸۰۰ میلیون دلار فروخته و جزو درخشان‌ترین فیلم‌های فصل جوایز سینمایی است.

سینگر دست‌کم ۴۰ میلیون دلار از موفقیت تجاری "حماسه کولی" به جیب می‌زند و با وجود تمام اتهام‌هایی که علیه او مطرح شده، در تدارک تولید پروژه سینمایی "سونیای سرخ" در مقام کارگردان است.

 

رامی مالک فردی مرکوری گروه کویین برایان سینگر حماسه کولی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین