کد خبر: 31973 A

سریال "مردگان متحرک" تمدید شد

سریال "مردگان متحرک" تمدید شد

شبکه AMC اعلام کرد که فصل دهم سریال "مردگان متحرک" نیز ساخته خواهد شد.

ایران آرت: سریال "مرده‌ی متحرک" (The Walking Dead) به صورت رسمی برای فصل دهم تمدید شد. پخش این سریال از سال ۲۰۱۰ در شبکه‌ی AMC آغاز شده و به این ترتیب تا سال ۲۰۲۰ ادامه می‌یابد. این خبر را در حالی "آنجلا کنگ" شورانر سریال اعلام کرده که هنوز هشت اپیزود از فصل نهم باقی مانده است. در ویدیویی که کنگ در صفحه‌ی اینستاگرام خود منتشر کرده اعلام می‌شود که داستان فصل دهم بر روی گروه "نجواگران" متمرکز خواهد بود.

به گزارش سی نما، "سامانتا مورتون" بازیگر بریتانیایی قرار است از میانه‌ی فصل نهم در نقش "آلفا" حضور پیدا کند و به فاصله‌ی اندکی پس از او "رایان هرست" در نقش "بتا." از زمانی که کنگ به عنوان شورانر مشغول به کار شده، سریال تحسین مردم و منتقدین را به دنبال داشته است. کنگ از این بابت ابراز رضایت کرده و می‌گوید عوامل سریال به سختی برای فصل جاری تلاش کرده‌اند.

کنگ نوامبر گذشته پس از پایان فیلمبرداری فصل نهم فاش کرده بود که بر روی داستان فصل دهم کار می‌کند: "پس از پایان کنفرانس‌های خبری با همکاران نویسنده‌ام ملاقات می‌کنم تا در مورد پاره‌ای مسائل صحبت کنیم و آمادگی لازم را به دست آوریم. اما کار ما به همین جا ختم نمی‌شود و تولید یک فصل تقریباً یک سال و نیم زمان می‌برد، با این حال ما هر سال در زمانی مشخص فصل جدید را پخش می‌کنیم، بنابراین همواره شش ماه تداخل در برنامه‌ها وجود داشته است."

در کلیپ جدید منتشر شده از قسمت آغازین نیمه‌ی دوم از فصل نهم، "دریل دیکسون" با بازی "نورمن ریداس" به شکار نجواگرانی می‌پردازد که خود را زامبی جا زده‌اند. پخش نیمه‌ی دوم فصل نهم از تاریخ ۱۰ فوریه آینده آغاز می‌شود. فصل پنجم اسپین‌آف سریال که "از مرده‌ی متحرک بترس" (Fear the Walking Dead) نام دارد نیز در سال ۲۰۱۹ پخش خواهد شد.

مردگان متحرک سریال آندرو لینکلن سریال پربیننده
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین