کد خبر: 3195 A

رضا عطاران: فحش بدم؟ برایم اسنپ بگیرید!

رضا عطاران: فحش بدم؟ برایم اسنپ بگیرید!

یک ویژگی جالب رضا عطاران این است که کلا زیاد با تکنولوژی و فضای مجازی و اینها کاری ندارد. البته چهار سال پیش جواد عزتی خیلی زورکی برایش اینستاگرام باز کرده اما توی این چهار سال فقط 150 تا پست گذاشته. ازش می‌پرسیم وقتی پست می‌گذارد کامنت‌ها را هم می‌خواند؟

ایران آرت: یک ویژگی جالب رضا عطاران این است که کلا زیاد با تکنولوژی و فضای مجازی و اینها کاری ندارد. البته چهار سال پیش جواد عزتی خیلی زورکی برایش اینستاگرام باز کرده اما توی این چهار سال فقط 150 تا پست گذاشته. ازش می‌پرسیم وقتی پست می‌گذارد کامنت‌ها را هم می‌خواند؟

می‌گوید: «چند تایش را زمان بیکاری خوانده‌ام. یک زمانی فحش نمی‌دادند اما زمانی که فحش می‌نویسند دیگر نمی‌خواهنم. چون مثلا اولش کلی تعریف می‌خوانم و می‌بینم همه نوشته‌اند ایول، دمت گرم، چه بازی خوبی بعد یکهو بعد از این همه تعریف، می‌رسم به یک فحش بد که اثر کل این قبلی‌ها را خراب می‌کند.» واقعا این فحش‌ها روی شما اثر می‌گذارد؟

می‌گوید: «به نظرم کالا چیز خوبی نیست. مثلا من الان اگر یک فحش بدهم شما چه حسی پیدا می‌کنید؟ (می‌خندد) خب وقتی عادت می‌کنی به تعریف شنیدن بعد چنین اتفاقی می‌افتد خیلی بد است.» جالب این جاست که عطاران کماکان ماشین ندارد و از ماشین خوشش هم نمی‌آید. می‌گوید:  «به نظرم دنیا ارزش خیلی گیر دادن و توجه به جزئیاتش را ندارد. بنابراین من هم سعی می‌کنم خیلی به این چیزها توجه نکنم. برای همین جمله اول فیلم «خوابم میاد» را خیلی دوست دارم. این که وقتی راحت‌ترین راه زندگی کردن را پیدا کنیم، آن موقع است که خوشبختیم.» معمولا با آژانس و تاکسی توی شهر تردد می‌کند  وقتی می‌پرسیم اسنپ هم می‌گیرید؟ می‌گوید: «خودم با گوشی خودم نمی‌گیرم چون نمی‌خواهم شماره‌ام پخش شود اما مثلا الان که بخواهم بروم از شماها می‌خواهم برایم اسنپ بگیرید.»

 

منبع: همشهری جوان

 

 

فضای مجازی رضا عطاران اسنپ خوابم میاد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین