کد خبر: 31865 A

صابر ابر: آشغال‌های دوست‌داشتنی در بهترین سینماها دیده می‎شود

صابر ابر: آشغال‌های دوست‌داشتنی در بهترین سینماها دیده می‎شود

صابر ابر پیش‌بینی کرد که روزی فیلم "آشغال‌های دوست داشتنی" در بهترین سینماهای کشور اکران خواهد شد.

ایران آرت: اولین فیلم سینمایی همایون غنی زاده که کارگردانی جوان و شناخته شده در تئاتر است، با نام "مسخره باز" عصر شنبه سیزدهم بهمن ماه در پردیس سینمایی ملت برای اهالی رسانه به نمایش درآمد و مخاطبان او که تجربه دیدن نمایش هایش را روی صحنه داشتند، ردی از تئاترهای او از جمله "می سی سی پی نشسته می میرد" را در این فیلم دیدند.

به گزارش ایسنا، غنی‌زاده درباره این شباهتها در نشست خبری "مسخره باز" گفت: من تلاش کردم این فیلم از "می سی سی پی…" بهتر باشد اما به هر حال من، کماکان هستم و بعضی وقت‌ها نمیتوانم از این من درون خودم بجهم. اصلاً هم قصد این را نداشتم که کسی یاد آن تئاتر بیفتد، مخصوصاً اینکه خیلی ها آن را ندیده اند.

او افزود: لزوم ساخت یک اثر هنری مثل "مسخره باز" همان احساسی بود که "می سی سی پی نشسته می میرد" و در انتظار گودو هم در من زنده کرد.

غنی زاده همچنین گفت: بارها در تصوراتم به این مسئله پرداخته بودم که آقای نصیریان در نشست خبری این فیلم چه خواهند گفت و من چه خواهم گفت ولی این رویا زنده نشد.

در این باره علی مصفا تهیه کننده فیلم هم ابتدای نشست گفت: متأسفیم که آقای نصیریان نتوانست در اینجا حضور داشته باشد و میخواستیم جلسه را لغو کنیم ولی چون قرار گذاشته بودیم و این وظیفه شناسی و پای قرار ایستادن را از ایشان یاد گرفتیم تصمیم گرفتیم به جلسه بیاییم.

آنطور که خبرآنلاین گزارش داده، در بخشی از این نشست نیز صابر ابر از فیلم "آشغال‌های دوست‌داشتنی" به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی محسن امیریوسفی یاد کرد که اگرچه در سال ۱۳۹۱ تولید شده، اما تا اکنون اجازه اکران پیدا نکرده است. شیرین یزدان‌بخش، حبیب رضایی، هدیه تهرانی، نگار جواهریان، صابر ابر، شهاب حسینی و اکبر عبدی در این فیلم بازی می‌کنند.

صابر ابر در این ارتباط گفت: "من مطمئن هستم "آشغال‌های دوست‌داشتنی"، فیلم محسن امیریوسفی، به‌وقتش در بهترین سینماهای کشور به نمایش گذاشته خواهد شد و مردم ایران با فیلمی مواجه می‌شوند که برای مردم ایران ساخته شده است و نه برای کسانی که ایران را دوست ندارند."

علی نصیریان صابر ابر همایون غنی زاده مسخره باز آشغال های دوست داشتنی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین