کد خبر: 31787 A

ستاره "واکینگ‌ها" در سریال جدید ریدلی اسکات

ستاره "واکینگ‌ها" در سریال جدید ریدلی اسکات

تراویس فیمل که با بازی در سریال "وایکینگ‌ها" درخشید، بازیگر نقش اصلی سریال "بزرگ شده توسط گرگ‌ها" به کارگردانی ریدلی اسکات شد.

ایران آرت: ریدلی اسکات برای نقش اصلی مجموعه تلویزیونی خود، تراویس فیمل را انتخاب کرد. این درام دلهره‌آور علمی ـ تخیلی با نام "بزرگ شده توسط گرگ‌ها" جلوی دوربین می‌رود. فیمل برای بازی در "وایکینگ‌ها" به چهره‌ای مطرح تبدیل شده و اسکات با عنایت به این موضوع، از او دعوت به همکاری کرده است.

منتقدان تلویزیونی استقبال زیادی از کار تازه اسکات کرده‌اند و بعد از چند دهه، این اولین بار است که اسکات کارگردانی یک مجموعه را به عهده می‌گیرد. او که تهیه کننده و مدیر تولید تعدادی از مجموعه‌های تلویزیونی دو دهه اخیر بوده است،

به گزارش جام جم، "بزرگ شده توسط گرگ‌ها" را برای شبکه ماهواره‌ای تی‌.ان‌.تی کارگردانی می‌کند. داستان مجموعه درباره دو آدم ماشینی در یک سیاره مرموز و دوردست است که وظیفه بزرگ کردن بچه‌های نسل بشر را دارند، اما تلاش آنها برای کنترل مغز این بچه‌ها با موفقیت روبه‌رو نمی‌شود و ماموریت آنها ناتمام مانده و با مشکلاتی روبه‌رو می‌شود.

فیمل که یکی از این دو آدم ماشینی است، درباره نقش خود گفته: "همیشه دوستدار ژانر علمی ـ تخیلی و داستان‌های عجیب و غریب آن بوده‌ام. این داستان‌ها، فضا و موقعیت‌های تازه و پیش‌بینی نشده‌ای را فراروی ما قرار می‌دهند. در همین حال کار کردن با استعداد بزرگی مثل ریدلی اسکات افتخار بزرگی است که کمتر نصیب یک بازیگر می‌شود."  با آن‌که هنوز زمانی برای شروع کار فیلمبرداری درام علمی ـ‌ تخیلی اسکات تعیین نشده، او اعلام کرده حداقل دو اپیزود اول و دوم آن‌را کارگردانی خواهد کرد.

 

ریدلی اسکات وایکینگ ها تراویس فیمل بزرگ شده توسط گرگ ها
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین