کد خبر: 31740 A

حمله تند کیهان به فاطمه معتمدآریا:پیرزن نمک نشناس!

حمله تند کیهان به فاطمه معتمدآریا:پیرزن نمک نشناس!

ایران آرت : کیهان نوشت : شب گذشته در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر، یک پیرزن بازیگر که در طول چهل سال گذشته بیشترین مجال را برای حضور در سینمای ایران داشته است، با بی‌انصافی به سیاه‌نمایی درباره شرایط حضور خود در سینما پرداخت و خبر دروغی را درباره یک شاعر به عنوان یک واقعیت، به زبان آورد و منتشر کرد. کیهان متاسف است که در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در جشنی که به ظاهر برای انقلاب است، یک بازیگر چنین سخیف سخن می‌گوید و ظاهر می‌شود.

کیهان افزود: اگر انقلاب اسلامی نبود شما و امثال شما مجال حضور در عرصه هنر سالم را پیدا نمی‌کردید. به برکت همین نظام بود که امروز به‌رغم نمک‌نشناسی‌هایتان همچنان می‌تازید و خود را طلبکار هم می‌دانید! همین شما بودید که در دهه ۷۰ در کنار دو همکارتان به شکلی مبتذل به شهدا اهانت کردید و با بزرگواری نظام روبه‌رو شدید. انتظار آن بود.

کیهان نوشت:" حالا که پیرزنی سرد و گرم چشیده هستید، از گذران عمرتان عبرت گرفته و از حداقل بینش و دانش برخوردار باشید. نمکدان نشکنید، منشا نشر دروغ نشوید و عاقلانه زندگی کنید."

اگر می خواهید بدانید خانم معتمدآریا چه گفته که کیهان را چنین عصبانی کرده لطفا این خبر را با تیتر: تشویق گلشیفته فراهانی و گلایه‌های فاطمه معتمدآریا کلیک کنید. 

 

 

جشنواره فیلم فجر روزنامه کیهان فاطمه معتمد آریا سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین