کد خبر: 31720 A

وزیر ارشاد:حتما از فیلم سعید روستایی حمایت می کنیم/ چشمان گرد شده سیدعباس صالحی

وزیر ارشاد:حتما از فیلم سعید روستایی حمایت می کنیم/ چشمان گرد شده سیدعباس صالحی

ایران آرت : وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تکذیب ضمنی استعفایش تاکید کرد: هر فیلمی که در مسیر پروانه ساخت و نمایش در جشنواره باشد، مورد توجه و حمایت وزارت ارشاد است.

سید عباس صالحی در گفت‌وگویی کوتاه در حاشیه افتتاحیه جشنواره فیلم فجر در پاسخ به شنیده‌های مبنی بر بروز مشکل از نهادهایی خارج از سینما برای فیلم «متری شش و نیم» سعید روستایی به رسانه ها گفت: خوب است که حقیقت را بگویم و من اطلاعی از این ماجرا ندارم اما قطعاً از فیلم حمایت می‌کنیم.

او افزود: برای هر فیلمی آنچه در مسیر پروانه ساخت و نمایش قرار گرفته، مورد توجه و حمایت ما بوده و هست.

صالحی در پاسخ به ایسنا مبنی بر اینکه آیا به عنوان یک وزیر استعفا کرده در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر شرکت کرده است، فقط به واکنشی با خنده‌ای بلند و چشمانی متعجب اکتفا کرد و گفت: همین چشمان گرد شده، پاسخ من است.

پوستر فیلم متری شیش و نیم

گفتنی ست فیلم «متری شش و نیم» دومین ساخته کارگردان جوان و بسیار خوش آتیه "سعید روستایی" ست که گفته می شود اثری به مراتب تاثیرگذارتر از "ابد و یک روز" است؛ این فیلم اجتماعی با لحنی گزنده و منتقدانه درباره مواد مخدر است از این رو برخی رسانه ها نوشته بودند فیلم سینمایی «متری شیش و نیم» برای حضور در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر دچار مشکلات ممیزی جدی شده است. 

سید جمال ساداتیان، تهیه کننده فیلم «متری شیش و نیم» به تازگی اعلام کرد:" برخی نهادها و سازمان‌ها با محتوای فیلم مشکل دارند و مدعی شده‌اند و ما در حال تلاش و رایزنی برای حل مشکل نمایش فیلم هستیم و امیدوار هستم مشکل فیلم حل شود. شاید با حذف چند صحنه مشکل حل شود و شاید هم از رقابت در جشنواره باز بمانیم. اما من امیدوارم بدون ممیزی بتوانیم فیلم را برای علاقه‌مندان پرشماری که در انتظار تماشای فیلم هستند آماده کنیم."

یش از این فرهاد اصلانی، یکی از بازیگران این فیلم در مصاحبه‌ای برای نمایش نسخه کامل آن ابراز امیدواری کرده بود.

محمد صادق رنجکشان مجری طرح و سرمایه گذار این فیلم است، سید جمال ساداتیان تهیه کننده و پیمان معادی، نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار و فرهاد اصلانی بازیگران اصلی متری شیش و نیم محسوب می شوند. 

گفته می شود نوید محمدزاده بر خلاف نقش های سابق خود، در قالب یک قاچاقی حرفه ای و مافیایی مانند پدرخوانده ظاهر شده است.

اما شنیده ها حکایت از آن دارد که پیمان معادی در این فیلم به خوبی از عهده ایفای نقش برآمده و یکی از شانس های جایزه بازیگری امسال است.

 

 

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سیدعباس صالحی سعید روستایی محمدصادق رنجکشان محمد صادق رنجکشان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین