کد خبر: 31661 A

پخش "نهنگ آبی" از 9 بهمن‌ / فریدون جیرانی: فقط من خالق این سریال نیستم

پخش "نهنگ آبی" از 9 بهمن‌ / فریدون جیرانی: فقط من خالق این سریال نیستم

مراسم اکران خصوصی سریال "نهنگ آبی" عصر امروز با حضور عوامل این سریال برگزار شد.

ایران آرت: فریدون جیرانی که سریال "نهنگ آبی" را به تازگی کارگردانی کرده است، اظهار کرد: من تنها خالق این اثر نیستم و این کار محصولی مشترک است از کارگردان، تهیه‌کننده، بازیگران و تمام کسانی است که به ساخت این سریال کمک کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، مراسم اکران خصوصی سریال "نهنگ آبی" عصر امروز (هشتم بهمن ماه) با حضور فریدون جیرانی، مجید مظفری، مصطفی زمانی، حسین یاری، ویشکا آسایش، آزاده صمدی، دیبا زاهدی، الهام کردا، ستاره پسیانی، سیروان خسروی و کاوه یغمایی و در غیاب لیلا حاتمی و سعید ملکان (تهیه‌کننده) برگزار شد.

پیش از اکران قسمت اول سریال "نهنگ آبی" که قرار است از روز سه‌شنبه (نهم بهمن ماه) به صورت رسمی در شبکه نمایش خانگی توزیع شود، فریدون جیرانی در سخنان کوتاهی یادآور شد: امیدوارم مخاطبان این سریال را دوست داشته باشند. من تنها خالق این اثر نیستم و آقای ملکان (تهیه‌کننده) نیز خالق این اثر هستند. او که امروز به دلیل انجام کارهای قسمت دوم سریال نتوانست در مراسم اکران خصوصی حاضر شود، فراتر از تهیه‌کننده‌ای است که در سینمای ایران وجود دارد. در واقع اثری که می‌بینید کاری مشترک از کارگردان، تهیه‌کننده، بازیگران و تمام کسانی است که به ساخت این سریال کمک کرده‌اند.

همچنین کیک آغاز این سریال با حضور عوامل و توسط مجید مظفری بریده شد. مظفری نیز در سخنانی اظهار کرد: بعد از سال‌ها فعالیت در سینما و تلویزیون اسم آقای جیرانی در کارهایم نبود و خوشحالم که هم‌اکنون اسم او در پرونده کاری‌ام آمده است. برای تمام کسانی که در ادبیات نمایشی ایران، پست و جلو دوربین کار می‌کنند، آرزوی سلامتی دارم.

داستان سریال "نهنگ آبی" به قلم بهرام توکلی در ۳۰ قسمت و به صورت معمایی از اتفاقات روز جامعه روایت می‌شود.

 

فریدون جیرانی مصطفی زمانی آزاده صمدی مجید مظفری حسین یاری نهنگ آبی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین