کد خبر: 31624 A

این فیلم های جذاب جشنواره فیلم فجر/پیش بینی تندیس بازیگران زن و مرد

این فیلم های جذاب جشنواره فیلم فجر/پیش بینی تندیس بازیگران زن و مرد

ایران آرت: سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر فردا آغاز می شود و گمانه زنی های متعددی درباره فیلم های جذاب این دوره اعلام می شود. سازندگی این متن را منتشر کرده است:

* سعید روستایی با فیلم «متری شش و نیم» امسال در جشنواره حضور دارد. در این فیلم همچون ساخته پیشین او، نوید محمد زاده و پیمان معادی به ایفای نقش می پردازند. 

در این فیلم که درباره مواد مخدر است، نوید محمدزاده بر خلاف نقش های سابق خود، در قالب یک قاچاقی حرفه ای و مافیایی مانند پدرخوانده ظاهر شده است. اما شنیده ها حکایت از آن دارد که پیمان معادی در این فیلم به خوبی از عهده ایفای نقش برآمده و یکی از شانس های جایزه بازیگری امسال است.

* فیلم «ماجرای نیمروز ۲، رد خون» هم از دیگر آثاری است که منتقدان و علاقه مندان سینما منتظر دیدن آن هستند. روایت کلی این فیلم پیرامون اتفاقات بعد از پایان جنگ ایران و عراق در سال۱۳۶۷ و عملیات مرصاد می باشد. مهدویان برخلاف فیلم قبلی خود «لاتاری»، با سازمان اوج همکاری نکرده است و این بار با همکار اسبق خود، سید محمود رضوی که «ماجرای نیمروز ۱» را تولید کرده بود، «رد خون» را ساخته است. 

* فیلم «ناگهان درخت» دومین ساخته صفی یزدانیان هم از آن فیلم هایی است که طرفداران خاص خود را دارد و بسیاری که اولین فیلم این سینماگر با نام «در دنیای تو ساعت چند است» را پسندیده اند منتظر هستند تا ««ناگهان درخت» را روی پرده نقره ای تماشا کنند. در این فیلم منتظر بازی متفاوتی از مهناز افشار باشید. 

* اما فیلمسازانی هم هستند که اولین فیلم خود را راهی جشنواره امسال کرده اند و هنوز کسی منتظر تماشای فیلمشان نیست ولی از نکات مهم جشنواره امسال حضور درخشان فیلم اولی ها است و بر اساس آنچه هیات انتخاب بر آن تاکید کرده اند، استعدادهای درخشانی در این بخش از جشنواره ظهور پیدا خواهند کرد. فیلم «پالتو شتری» ساخته مهدی علی میرزایی، «زهر مار» به کارگردانی جواد رضویان و «مسخره باز» فیلمی از همایون غنی زاده از جمله آثاری هستند که تماشایشان در جشنواره امسال پیشنهاد می شود

 

 

 

سعید روستایی فیلم متری شیش و نیم محمدصادق رنجکشان محمد صادق رنجکشان سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین