کد خبر: 31612 A

"پارادایس" با حضور جواد عزتی دیده شد / حاشیه‌ها دست‌بردار من نیست

"پارادایس" با حضور جواد عزتی دیده شد / حاشیه‌ها دست‌بردار من نیست

کارگردان فیلم "پارادایس" در اکران مردمی این فیلم در تبریز گفت: علت اینکه فیلم‌های من توقیف می‌شود را نمی‌دانم. متاسفانه حاشیه‌ها دست‌بردار من و کارهایم نیستند.

ایران آرت: اکران مردمی فیلم سینمایی پارادایس در تبریز برگزار شد که علی عطشانی کارگردان این فیلم در نشست خبری گفت: پارادایس را ۴ سال پیش در کشورهای آلمان، اسپانیا و ایران شروع به فیلمبرداری کردیم و امروز در حالی اکران می‌شود که صحنه‌های آن مربوط به چند سال پیش است.

وی ادامه داد: وقتی فیلم پتانسیل فروش داشته باشد فروش خواهد داشت و البته فیلم باید خوب باشد که مردم خرید کنند. علت اینکه فیلم‌های من توقیف می‌شود را نمی‌دانم. متاسفانه حاشیه‌ها دست‌بردار من و کارهایم نیستند.

کارگردان این اثر اظهار داشت: فیلم‌های توقیف شده مثل ویدئو هستند که یک مدت توقیف می‌شوند و بعد از چند مدت رفع توقیف و عادی است

به گزارش ایلنا، عطشانی درباره کات‌های فیلم هم گفت: کات‌هایی که در فیلم می‌بیند عمدی توسط من گذاشته شده و این نشانه‌ای برای مخاطب است که بداند از کجا فیلم کات شده است.

عطشانی در پایان به فروش سه روزه فیلم اشاره کرد ‌و بیان داشت: در این سه روز ۵۰۰ میلیون تومان فروش داشتیم.

مهران رجبی در این نشست با اشاره به حضورش در چند کار سینمایی و تلویزیونی خاطرنشان کرد: واقیعت این است که ما خیلی‌ها را داریم که می‌خواهند چهره شوند و خودشان را بالا بکشند ولی انتخاب حقیر توسط کارگردانان لطف‌شان نسبت به من است.

او افزود: یکی از سخت‌ترین کارهای یک کارگردان انتخاب بازیگر و لوکیشین فیلم است.

جواد عزتی بازیگر این فیلم هم گفت: اصولا مردم ما با سینما خوب آشنا شدند و در انتخاب فیلم  تخصص دارند.

او با اشاره به نقش‌های متفاوت خود ابراز داشت: احترام گذاشتن به نظر مخاطب مهمترین اولویت انتخاب من است.

عزتی درباره توقیف پارادایس خاطرنشان کرد: مطمئن باشید همه از توقیف ضربه می‌خورند و بازیگر نیز در این روند ضربه می‌خورد. امیدوارم توقیف‌ فیلم‌ها روزی تمام شود.

سامان صفاری بازیگر این فیلم گفت: من امروز خوشحالم در تبریز حضور یافتم.

وی درباره فیلم هم گفت: بازی کنار مهران رجبی و جواد عزتی برای من خیلی جذاب بود و آنقدر به من کمک کردند که نقشم را به نحوه احسن انجام دادم که تاثیر فوق‌العاده‌ای بر ادامه بازیگری من خواهد داشت.

 

جواد عزتی مهران رجبی علی عطشانی پارادایس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین