کد خبر: 31464 A

دردسرهای جدید "جان ویک" / مردم نظرات متناقض می‌دهند

دردسرهای جدید "جان ویک" / مردم نظرات متناقض می‌دهند

چاد استاهلسکی در گفتگویی درباره تازه‌ترین اثر خود یعنی "جان ویک ۳"، از مشکلات ساخت فیلم اکشن سخن گفت.

ایران آرت: چاد استاهلسکی کارگردان مجموعه فیلم‌های "جان ویک" در گفتگویی با اشاره به مشکلات پیش‌آمده در اکران‌های آزمایشی برگزار شده برای این فیلم‌ها پیش از نمایش عمومی، واکنش‌های مردم را گیج‌کننده و ناکارآمد خواند.

اکران‌های آزمایشی، سنتی مرسوم در هالیوود است که طبق آن برخی فیلم‌ها پیش از اکران عمومی گاه تا چندین نوبت برای گروه‌های محدودی از تماشاچیان به نمایش در می‌آیند تا واکنش‌های آنان سنجیده شود. عکس‌العمل‌ها و نظرات مخاطبان می‌تواند به کارگردان کار در تدوین نهایی، تغییرات موسیقیایی و جزییات دیگری از این دست کمک شایانی کند.

"جان ویک ۳" نیز از آن دست فیلم‌هایی بود که این نمایش‌های تستی برای آن انجام شده است تا گروه سازنده یقین حاصل کنند در مسیر درستی قرار دارند، اما کارگردان نظر دیگری درباره خروجی این جلسات دارد. 

صبا به نقل از مووی‌وب نوشت: حال چاد استاهلسکی در گفتگویی درباره تازه‌ترین قسمت این مجموعه با نام "جان ویک ۳: پارابلوم" که قرار است اواسط بهار سال آینده اکران شود، گفته است مخاطبان نمایش‌های آزمایشی اغلب نسخه‌ای از فیلم را می‎بینند که فاقد برخی عناصر همچون جلوه‌های ویژه هستند در نتیجه براساس آنچه می‌بینند نظر می‌دهند که باعث به وجود آمدن موقعیتی پیچیده برای فیلمساز می‌شود. 

به گفته وی، این نظرات گاهی بسیار کارگشا هستند و گاهی هیچ چیزی به پروژه اضافه نمی‌کنند.

استاهلسکی افزود: نظرات مردم بسیار متفاوت و متناقض بود. از آن‌ها می‌پرسیدیم به نظر شما بهترین چیز درباره "جان ویک ۳" چیست؟ پاسخ می‌دادند ما عاشق اکشن کار شدیم، بعد می‌پرسیدیم بدترین نکته آن چیست و جواب می‌گرفتیم اکشن آن زیاد است! می‌پرسیدیم یعنی بهترین و بدترین نکته فیلم یک چیز است؟ اینطور پاسخ می‌دادند که ما زد و خورد فیلم را دوست داریم، این بهترین مجموعه اکشنی است که تاکنون دیده‌ایم ولی باید آن را تغییر دهید، اما اگر آن را تغییر دادید ممکن است از آن خوشمان نیاید! درنهایت هم وقتی سوال می‌کردیم به نظر شما کجا را باید حذف کنیم با جوابِ نمی‌دانیم، موفق باشید آن‌ها مواجه می‌شدیم!

"جان ویک" مجموعه ‌ای از فیلم‌های مهیج و نئو-نوآر است که به داشتن اکشن زیاد و سنگین معروف هستند. داستان فیلم درباره آدم‌کشی حرفه‌ای با بازی کیانو ریوز است که پس از ازدواج از شغل آدم‌کشی کناره‌گیری کرده است، اما طی ماجراهایی و پس از حمله به خانه‌اش، به قصد انتقامجویی دوباره وارد عرصه کشت‌و‌کشتار می‌شود.

هالیوود جان ویک جان ویک 3 کیانو ریوز چاد استاهلسکی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین