کد خبر: 31460 A

هنرنمایی آقای بازیگر در نقش درخشان پدرش

هنرنمایی آقای بازیگر در نقش درخشان پدرش

مایکل گاندولفینی در پیش‌درآمد فیلم "سوپرانو" نقش تونی سوپرانو را بازی می‌کند. او این نقش را در سریال پدرش بازی می‌کرد.

ایران آرت: دیوید چیس خالق سریال "سوپرانو" (The Sopranos) بازیگر نقش "تونی سوپرانو" را یافت. مایکل گاندولفینی در فیلم "قدیسان کثیر نیوآرک" (The Many Saints of Newark) به کارگردانی "آلن تیلور" که پیش‌درآمد سریال "سوپرانو" به شمار می‌آید بازی می‌کند.

مایکل فرزند "جیمز گاندولفینی" است که در سریال نقش به یادماندنی "تونی سوپرانو" را ایفا کرد و چندین بار برنده جایزه امی و گلدن گلوب شد. نقش او در سریال بعدها الهام‌بخش سریال‌های پربیننده‌ای مانند "قانون شکنی" شبکه AMC، "ددوود" و "وست‌ورلد" شبکه‌ی HBO شد. او در سال ۲۰۱۳ از دنیا رفت.

به گزارش سی نما، مهمترین نقش "مایکل گاندولفینی" تا به امروز بازی در سریال "جفت" (The Deuce) شبکه‌ی HBO است. سازندگان فیلم می‌گویند شباهت او به جیمز و آشنایی با اخلاقیات تونی موجب برگزیده شدن او برای این نقش شده و هیچ بازیگر دیگری به اندازه‌ی او شخصیت تونی را درک نمی‌کرده است.

"الساندرو نیوولا"، "ورا فارمیگا"، "جان برنتال" ستاره سریال "پانیشر"، "بیلی مگنسن" و "کوری استال" از جمله دیگر بازیگرانی‌اند که حضورشان در فیلم قطعی شده است. این فیلم شورش‌های نیوآرک در دهه‌ی ۶۰ میلادی و درگیری‌های خونین و وحشیانه‌ی سیاهپوستان آمریکایی و ایتالیایی‌ها را به تصویر می‌کشد. فیلم پیش‌درآمد بر روی شخصیت "دیکی مولیسانتی" با بازی نیوولا تمرکز خواهد کرد، که راهنمای تونی و پدرش، "جانی بوی" بود و قصد داشت پای تونی را به جرایم سازمان‌یافته باز کند. انتظار می‌رود بسیاری از شخصیت‌های ثابت سریال در این فیلم حضور داشته باشند.

"مایکل گاندولفینی" در مورد این نقش می‌گوید: "افتخار بزرگی است که میراث به جا مانده از پدر را ادامه بدم و راه او را در نقش "تونی سوپرانو"ی جوان دنبال کنم. از همکاری با دیوید چیس و بازیگران بااستعداد فیلم بسیار هیجان‌زده‌ام."

پخش سریال "سوپرانو" دقیقاً بیست سال قبل آغاز شد و از سال ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۷ در قالب شش فصل ادامه داشت و افتخارات متعددی از جمله ۲۱ جایزه امی، پنج گلدن گلوب و یک جایزه پی‌بادی را برای شبکه به همراه آورد.

"دیوید چیس" نگارش فیلمنامه‌ی پیش‌درآمد را به همکاری "لارنس کونر" برعهده داشته و هر دو در پروژه سرمایه‌گذاری نیز خواهند کرد. "آلن تیلور" کارگردان فیلم هم شش اپیزود از سریال را کارگردانی کرده و سابقه همکاری در فیلم "ثور: دنیای تاریک" و "بازی تاج‌وتخت" را دارد.

 

هالیوود آلن تیلور سوپرانو خانواده سوپرانو قدیسان کثیر نیوآرک دیوید چیس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین