کد خبر: 31383 A

بدترین بازیگران زن و مرد ۲۰۱۸ معرفی می‌شوند / رقابت جانی دپ، جان تراولتا و بروس ویلیس‌ برای دریافت تمشک طلایی

بدترین بازیگران زن و مرد ۲۰۱۸ معرفی می‌شوند / رقابت جانی دپ، جان تراولتا و بروس ویلیس‌ برای دریافت تمشک طلایی

دونالد ترامپ در کنار بازیگران بزرگی چون جانی دپ، بروس ویلیس و جان تراولتا نامزد دریافت جایزه تمشک طلایی بدترین بازیگر مرد شد.

ایران آرت: نامزدهای جایزه تمشک طلایی یا بدترین‌های سینما اندکی پیش از اعلام نامزدهای اسکار یا بهترین‌های سینما معرفی شدند. در جمع نامزدهای این جایزه نمادین که البته کسی راضی به دریافت آن نمی‌شود چهره‌های سرشناسی چون جانی دپ، جان تراولتا و البته دونالد ترامپ رییس‌جمهور جنجالی آمریکا حضور دارند. 

به گزارش خبرآنلاین، ترامپ سال گذشته سوژه فیلم مایکل مور مستند ساز برنده اسکار در فیلم "فارنهایت ۱۱/۹" درباره انتخاب ریاست‌جمهوری آمریکا در سال ۲۰۱۶ بود و حضورش در این مستند نامزد دریافت تمشک طلایی شد. البته نباید این مستند را با "فارنهایت ۹/۱۱" که سال ۲۰۰۴ برنده نخل طلایی جشنواره کن اشتباه گرفت که سوژه آن جرج بوش و دولت وقت آمریکا در زمان حمله ۱۱ سپتامبر بود. در آن زمان نیز جرج بوش، دونالد رامسفلد و کاندولیزا رایس برنده جایزه تمشک طلایی شدند.

جانی دپ چهره‌ نامدار دیگر حاضر در این فهرست است که سال‌های اخیر دوران افول بازیگری را طی می‌کند. او برای صداپیشگی در انیمیشن‌ "شرلوک نومز" نامزد دریافت تمشک طلایی بدترین بازیگر مرد سال است. او برای دریافت این عنوان علاوه بر دونالد ترامپ باید با جان تراولتا رقابت کند که در فیلم "گاتی"‌ یکی از بدترین عملکردهای سینمایی خود را ارائه کرده است. 

بروس ویلیس هم برای بازی در اکشن "آرزوی مرگ" در فهرست بدترین بازیگران سال ۲۰۱۸ قرار گرفته است. 

نامزدهای جایزه تمشک طلایی برای بدترین‌های سینما

بدترین فیلم: "گاتی"، "قتل‌های سرخوشانه"، "هلمز و واتسون"، "رابین هود" و "وینچستر"

بدترین بازیگر مرد: دونالد ترامپ ، جانی دپ، ویل فرل، جان تراولتا و بروس ویلیس‌

بدترین بازیگر زن: امبر هرد، جنیفر گارنر، ملیسا مک‌کارتی، هلن میرن و آماندا سایفرد

 

جانی دپ دونالد ترامپ تمشک طلایی جنیفر گارنر امبر هرد جان تراولتا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین