کد خبر: 30963 A

ماجرای عجیب علاقه یک گربه ناشنوا به فیلم کیارستمی

ماجرای عجیب علاقه یک گربه ناشنوا به فیلم کیارستمی

منتقد نشریه ویلج ویس می‌گوید برای گربه ناشنوایش مرتبا فیلم "۲۴ فریم" عباس کیارستمی را پخش می‌کند.

ایران آرت: یک منتقد فیلم آمریکایی در توییتر ماجرای عجیب و قابل توجه علاقه گربه خود به فیلم آخر عباس کیارستمی را منتشر کرده است. بیلج ابیری که منتقد نشریه ویلج ویس است و سابقه فیلمسازی هم دارد، نوشته گربه او که ناشنوا است، هیچوقت علاقه‌ای به فیلم نشان نمی‌داد تا این که با "۲۴ فریم" کیارستمی مواجه شد.

به گزارش آی سینما، این منتقد در چند توییت همراه با چند عکس، ماجرا را اینطور شرح داده است: "ویکسن گربه من که ناشنوا است، واقعا هیچوقت علاقه چندانی به فیلم‌ها نشان نداده است. او ظاهرا جذب صفحه نمایش تلویزیون یا پنجره نمی‌شود. اما اواخر تابستان که داشتم مقاله‌ای درباره "۲۴ فریم" کیارستمی می‌نوشتم، باید چند بار فیلم را تماشا می‌کردم."

او در ادامه نوشته است: "ویکسن کاملا میخکوب شد. آنجا نشست و صفحه تلویزیون را تماشا کرد، بعد بالا رفت تا به حیوانات و مناظر فیلم نزدیک‌تر شود. حتی به چند پرنده (درون تصویر) چنگ انداخت و حتی پشت تلویزیون رفت تا ببیند پرنده‌ها آنجا هستند یا نه."

ابیری ادامه این ماجرای عجیب را اینطور روایت کرده است: "حالا برایش به شکل مرتب این فیلم را پخش می‌کنم. هیچوقت به چیزهای دیگر تلویزیون علاقه نشان نمی‌دهد، اما به محض این که "۲۴ فریم" شروع می‌شود، او دوباره مبهوت می‌شود."

این منتقد در پایان نوشته است: "با توجه به علاقه شدید عباس کیارستمی فقید به حیوانات و طبیعت، فکر کنم اگر او بود، کیف می‌کرد که کار آخرش فیلم محبوب گربه من بوده."

عباس کیارستمی 24 فریم بیلج ایبری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین