کد خبر: 30928 A

سوپرمن سر از دنیای جاودگری درآورد

سوپرمن سر از دنیای جاودگری درآورد

هنری کاویل به تازگی لباس بلندپروازانه سوپرمن را از تن به درآورده و راهی ماجراجویی‌های قرون وسطایی جادوگران و ساحره‌ها شد.

ایران آرت: این روزها هنری کاویل به‌دنبال فعالیت‌های تازه هنری است و ظاهرا قصد دارد برچسب ابرقهرمانی را از پیشانی خود پاک کند. این در حالی است که بحث تولید قسمت تازه‌ای از مجموعه اکشن ابرقهرمانانه "سوپرمن" با بازی کاویل همچنان در هاله‌‌ای از ابهام قرار دارد. طرفداران سری جدید این درام کمیک استریپی، دوست دارند این بازیگر دوباره در قالب شخصیت کلارک / سوپرمن ظاهر شود. از کمپانی برادران وارنر هم خبر می‌رسد که مدیران آن هم با طرفداران فیلم هم رای هستند. اما تحلیلگران سینمایی می‌پرسند اگر چنین است، پس چرا تولید قسمت تازه‌‌ای از سوپرمن در دستور کار تهیه‌کنندگانش قرار ندارد. نزدیکان به کمپانی عقیده دارند دلیل اصلی این امر، درگیر بودن کمپانی در تولید یک دوجین فیلم دیگر است! به این ترتیب باید همچنان منتظر ماند و دید تهیه‌کنندگان سوپرمن بالاخره چه زمانی چراغ سبز تولید قسمت تازه‌‌ای از آن را صادر می‌کنند!

براساس گزارش جام جم، به نوشته نشریه هالیوود ریپورتر، جیسن موموآ که دوهفته قبل "آکوامن" را روانه پرده سینماها کرد، عقیده دارد هنری کاویل بازی در نقش سوپرمن را رها نخواهد کرد. موموآ در گفت‌وگویی اعلام کرد کاویل، شخصیت سوپرمن را دوست دارد و می‌خواهد در قسمت‌های جدید این اکشن ابرقهرمانانه در قالب مرد پرنده‌‌ای ظاهر شود. اظهارات موموآ کمی بعد از آن است که رسانه‌ها نوشتند کاویل علاقه‌‌ای به ادامه بازی در نقش سوپرمن ندارد و به دنبال کناره گیری از این مجموعه فیلم است.

​​​مخالفت با کناره‌گیری

به گفته موموآ: "کاویل دوست من است و در این رابطه با من صحبت کرده است. او اصلا تمایلی به کناره‌گیری از پروژه "سوپرمن" را ندارد. او بسیار این شخصیت را دوست دارد و صد در‌صد قول می‌دهم که رهایش نخواهد کرد."

از سپتامبر گذشته صحبت کناره گیری کاویل از مجموعه سوپرمن شنیده شد. همان زمان کمپانی برادران وارنر اعلام کرد، قرار نیست کاویل از همکاری با آنها کناره بگیرد. 

اما شروع کار نشدن تولید قسمت تازه‌‌ای از سوپرمن، دوباره بازار شایعات را داغ کرد. این در حالی است که در جدول کار سال جدید کمپانی برادران وارنر، اثری از ساخت قسمت‌های جدید سوپرمن نبوده و ظاهرا قرار نیست در سال جدید میلادی این فیلم وارد مرحله تولید شود.

 به‌دنبال جادوگر و جادوگری

مدتی پیش بود که رسانه‌ها نوشتند کاویل از دنیای ابرقهرمانانه و پروازهای بلند فاصله می‌گیرد تا در یک مجموعه تلویزیونی بازی کند. هنری کاویل تصدیق کرد در مجموعه‌‌ای به نام "جادوگر" بازی می‌کند. به این ترتیب، او لباس بلندپروازانه سوپرمن، مرد آهنین سینما را از تن به درآورد و راهی ماجراجویی‌های قرون وسطایی جادوگران و ساحره‌ها شد. کاویل در این درام فانتزی و ماجراجویانه، نقش کاراکتر ژرالت ریویا را به عهده گرفت و اعلام کرد همیشه دوستدار داستان‌های فانتزی تاریخی بوده و به همین دلیل، بازی در جادوگر را قبول کرده است. اولین عکسی که از کاویل در نقش تازه‌اش منتشر شد، او را با چهره‌ای تازه و متفاوت به نمایش گذاشت.

فیلمنامه اقتباسی مجموعه براساس داستان نوول چند جلدی فانتزی و حماسی جادوگر نوشته شده است. از خط کلی داستان نوول، به عنوان افسانه‌‌ای حماسی درباره تقدیر و خانواده اسم می‌برند. کاراکتر ژرالت در این داستان، یک شکارچی هیولای یکه و تنهاست و داستان روی تنها بودن او تاکید خاصی دارد. 

 جایگزینی برای "بازی تاج‌ و تخت"

شارلوت براندستروم کارگردانی "جادوگر" را به‌عهده داشته و فصل اول آن، در هشت اپیزود پخش خواهد شد. هنوز معلوم نیست "جادوگر" در چند فصل تهیه و تولید می‌شود. تصمیم نتفلیکس این است که مجموعه را برای پخش در تابستان سال جدید میلادی آماده کند. قرار است جادوگر، جای "بازی تاج و تخت" و موفقیت کلان آن را بگیرد.

سوپرمن جیسون موموآ هنری کاویل آکوامن سریال جادوگر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین