کد خبر: 30909 A

ساخت فصل دوم سریال "بانوی عمارت" به یک شرط

ساخت فصل دوم سریال "بانوی عمارت" به یک شرط

نشست خبری سریال "بانوی عمارت" با حضور عوامل این سریال در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد.

ایران آرت: کارگردان "بانوی عمارت" ساخت فصل دوم این سریال را منوط به قصه قوی‌تر و بودجه بهتر نسبت به فصل اول آن دانست و گفت: اگر به این نتیجه برسم که فصل بعدی ضعیف‌تر از فصل اول می‌شود، قطعا آن را نخواهم ساخت.

نویسنده این سریال نیز تاکید کرد که هیچ کدام از شخصیت‌های این سریال به غیر از ناصرالدین شاه، میرزارضای کرمانی و همچنین شخصیت کلنل روسی، ما به ازای تاریخی نداشتند و واقعی نبودند.

به گزارش ایسنا، این نشست با حضور مهدی آذرپندار (سرپرست گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما)، عزیزالله حمیدنژاد (کارگردان)، مجید مولایی (تهیه‌کننده)، احسان جوانمرده (نویسنده)، نیکی نصیریان، مریم مؤمن و شبنم فرشادجو (بازیگران) و حمید خواجه‌نژاد (مدیر روابط عمومی سیما) امروز (۱۹ دی ماه) در مرکز همایش‌های صداو سیما برگزار شد.

عزیزالله حمیدنژاد، کارگردان سریال در ابتدای این نشست بیان کرد: سریال "بانوی عمارت" با عشق و علاقه گروه ساخته شد و مخاطبان زیادی را به تلویزیون جذب کرد. 

وی درباره گزیده کاری خود و پذیرفتن ساخت این سریال در تلویزیون توضیح داد: علت کم‌کاری من این است که گزیده‌کار هستم و معتقدم برای شروع کار باید مواردی تامین شود تا دست به کار شوم. در سینما هم اینگونه بودم  و در مقاطعی ۸ سال هم فیلم نساختم. در تلویزیون هم به همین روش عمل می‌کنم. فیلمنامه آقای جوانمرد کار بسیار خوبی بود و دیالوگ‌های جذابی داشت که باعث شد این سریال را انتخاب کنم. 

وی همچنین درباره ساخت فصل دوم توضیح داد: ما باید همه جوانب را در نظر بگیریم و اگر توانستیم کار قوی‌تری تولید کنیم آن را می‌سازیم. من اگر فکر کنم که کار ضعیف‌تر از فصل اول می‌شود، فصل دوم آن را قطعا  نمی‌سازم. ساخت فصل دوم منوط به این است که مشکلاتی که در این فصل داشتیم دیگر نداشته باشیم. 

نویسنده بانوی عمارت درباره فصل دوم این مجموعه تاکید کردت: سه ورژن برای فصل دو این سریال نوشته شده است اما اینکه در کدام مقطع تاریخی این سریال را خواهیم ساخت و آیا اصلا می‌شود، فصل دوم این سریال را ساخت، نمی‌دانم. به نظرم این اتفاق رخ خواهد داد اما معلوم نیست کدامیک از بازیگران حضور داشته باشند.

آذرپندار در ادامه درباره ادامه ساخت این سریال توضیح داد: قصد داریم از تمامی ظرفیت‌های موجود در این سریال استفاده کنیم و اگر به گفته دوستان به متن و قصه خوبی برسیم این کار ادامه خواهد داشت اما هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم.

شبنم فرشادجو نیز درباره ایفای نقش خود در این سریال در سخنانی کوتاه درباره این سریال و شخصیت مهرالنساء اظهار کرد: منهای سریال مختارنامه این اولین سریال تاریخی من است. حتی معتقدم مرگ او بهترین سکانسش بود. بعد از مرگ مهری بارها به آقای حمیدنژاد گفتم مهری در تمامی این سکانس‌ها حضور دارد و کاش بود تا فخری و شازده را از زیر قرآن رد کند.

همچنین نیکی نصیریان درباره نقش آهو در این نشست گفت: فکر نمی‌کردم شخصیت آهو را تا این اندازه دوست داشته باشند. خوشحالم که با بانوی عمارت بعد از ۱۳ سال به دنیای بازیگری برگشتم.

مریم مؤمن نیز درباره نقش آفرینی خود در این سریال گفت: فخرالزمان برای من یک اسطوره شد و ممنونم از این که در قالب این شخصیت به مردم شناسانده شدم.

شبنم فرشادجو بانوی عمارت عزیزالله حمیدنژاد سریال بانوی عمارت نیکی نصیریان مریم مومن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین