کد خبر: 30865 A

پاسخ تند دختر دیک چنی به کریستین بیل / عکس

پاسخ تند دختر دیک چنی به کریستین بیل / عکس

تشکر کریستیَن بیل از شیطان صدای دختر دیک چنی را درآورد.

ایران آرت: "لیز" دختر "دیک چِنی" و عضو جمهوری‌خواه کنگره آمریکا به انتقاد تند از سخنان "کریستیَن بِیل" در مورد پدرش پرداخت و در توئیتر جواب این هنرپیشه که به تازگی جایزه گلدن گلوب را دریافت کرده، منتشر کرد.

پاسخ و واکنش درختر وزیر امور خارجه اسبق آمریکا به سخنان "کریستیَن بِیل" هنرپیشه است که دو روز پیش در مراسم اعلام برندگان هفتاد و ششمین دوره جوایز گلدن گلوب ۲۰۱۹ زمانیکه برای دریافت جایزه برتر هنرپیشگی‌اش به روی صحنه آمد به کنایه و تمسخر از شیطان بخاطر کمک و الهام بخشی برای ایفای بهتر نقش "دیک چِنی" در فیلم "معاون" تشکر کرد. همین باعث واکنش تند دختر این سیاستمدار آمریکایی که خود نیز از اعضای جمهوی‌خواه کنگره است گردید.

به گزارش فارس، "لیز چنی" در این مورد در جواب اظهارات توهین و تمسخرآمیز کریستین بِیل ابتدا ضمن اشاره به دستگیری این هنرپیشه در سال ۲۰۰۸ بخاطر اتهام تجاوز جنسی در توئیتر نوشت: "شیطان شاید بخاطر این کار(تجاوز جنسی) هم الهام‌بخش او بوده است."

"لیز چنی" همراه این توئیت کپشنی نیز منتشر کرده که در آن به اتهامات مادر و خواهر کریستیَن بِیل در مورد حمله و ضرب و شتم آنها در هتلی در لندن و دستگیری او اشاره داشته و در پایین تصویر هم نوشته "پلیس، کریستین بیل هنرپیشه نقش بت‌من را دیروز پس از بازجویی در مورد اتهام تعرض و حمله به مادر و خواهرش آزاد کرد."

1

دیک چنی گلدن گلوب کریستن بیل گلدن گلوب 2019
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین