کد خبر: 30725 A

بازیگر خردسال سینما کارگردان شد

بازیگر خردسال سینما کارگردان شد

بروکلین پرینس بازیگر ۸ ساله فیلم "پروژه فیلادلفیا" در حال کارگردانی فیلم کوتاهی به نام "رنگ‌ها" است.

ایران آرت: بروکلین پرینس بازیگر خردسالی که سال ۲۰۱۷ با فیلم "پروژه فیلادلفیا" برای خودش نامی دست و پا کرد، اکنون به آنچه که واقعا می خواسته روی آورده و کارگردانی یک فیلم را برعهده گرفته است.

بروکلین پرینس ۸ ساله که در فیلم "پروژه فیلادلفیا" نام خود را سر زبان ها انداخت در حال حاضر روی پروژه ای به نام "رنگ‌ها" کار می کند؛ فیلمی که رویای او را برای تبدیل شدن به یکی از کم سن و سال ترین کارگردانان تاریخ محقق کرده است.

به گزارش مهر، بروکلین پرینس این فیلم کوتاه را با کمک گرفتن از شان بیکر کارگردان فیلم "پروژه فیلادلفیا" و بن لوب فیلمبرداری که به تازگی فیلم "مندی" را کار کرده است، کارگردانی می کند.

3005166

این بازیگر خردسال با گذاشتن عکس خود در پشت دوربین در صفحه اینستاگرام چنین نوشت: "رویای من برای کارگردان شدن از "پروژه فیلادلفیا" آغاز شد. من عاشق تماشای کار شان بیکر (کارگردان فیلم) بودم و از شکیبایی، بینش و خلاقیتش الهام می گرفتم، از آن زمان به بعد همواره رویای من تبدیل شدن به یکی از کم سن و سال ترین کارگردانان تمام تاریخ بود. امروز سفر من به عنوان کارگردان آغاز می شود، از دوست و مربی ام، شان بیکر برای به وجود آوردن این باور در من و همچنین گروه شگفت انگیز عوامل و بازیگری تشکر می کنم. امیدوارم همه شما را سربلند کنم. من نمی توانم برای اینکه دنیا رنگ‌ها را ببیند منتظر بمانم."

این فیلم کوتاه که بروکلین پرینس ۸ ساله در حال کارگردانی آن است، همانگونه که در بالا به آن اشاره شد "رنگ ها" نام دارد.

خانم بازیگر دختر بازیگر کارگردان اپرا بروکلین پرینس پروژه فیلادلفیا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین