کد خبر: 30544 A

ماجرای فیلم مستهجن از پشت صحنه تا اینستاگرام آقای جکی چان

ماجرای فیلم مستهجن از پشت صحنه تا اینستاگرام آقای جکی چان

خبر پخش صحنه‌ای از فیلم "حادثه شینجوکو" جکی‌ چان در شبکه کیش خیلی زود در رسانه‌های کشور و فراتر از آن در رسانه‌های بین‌المللی پخش و شبکه‌های اجتماعی را درنوردید.

ایران آرت: مسئولان مرکز صدا و سیمای کیش هیچ‌گاه گمان نمی‌کردند که روزی برسد که شبکه‌شان تیتر خبر رسانه‌های بین‌المللی شود اما بی‌شک دوست هم نداشتند به این شکل به اخبار راه پیدا کنند.

خبر پخش صحنه‌ای از فیلم جکی چان در شبکه کیش در آغاز برای هر کسی بیشتر به شوخی شبیه بود اما پس از پخش شدن فیلم در فضای مجازی رنگ و بوی واقعیت به خود گرفت. این رویداد خیلی زود با واکنش روبه‌رو شد و مسئولانی از جمله مدیر مرکز صدا و سیمای کیش به این دلیل برکنار و توبیخ شدند.

یک خبرنگار صدا و سیما در توئیتی درباره پشت پرده پخش فیلم غیراخلاقی چکی چان از شبکه تلویزیونی کیش که باعث اخراج چند مدیر و کارمند از این شبکه شد، چنین توضیح داد.

00000

به گزارش خبرآنلاین، پس از انتشار گسترده این خبر طبق معمول اتفاقی افتاد که ایرانیان در فضای مجازی به آن مشهورند. گروه بزرگی از ایرانی‌ها به اینستاگرام جکی چان هجوم بردند. کافی است سری به آخرین پست اینستاگرام این بازیگر آسیایی بزنید و نظرات کاربران ایرانی را بخوانید که بیشتر رنگ و بوی طنز و کنایه دارد.

مانند کاربری که نوشت: "الگوم تو زندگی تو بودی ولی الان دیگه روت حساب باز نمیکنم."، کاربری دیگری هم نوشت: "تشکر از صدا وسیما عزیز که چهره واقعی جکی رو به ما نشون داد."

5115692

این ماجرا تنها برای ما ایرانی‌ها جذاب نیست و از آنجا که یک پای ماجرا جکی چان مشهور است رسانه‌های مشهوری چون بی‌بی‌سی، دیلی‌میل و اسپوتنیک هم به در اخبار جهانی خود به این خبر پرداختند و به این ترتیب خبر برکناری مدیر صدا و سیمای مرکز کیش در ایران، جهانی شد.

بی‌بی‌سی در خبری در این باره به برکناری مدیر شبکه کیش و کنار آن به واکنش‌های ایرانی‌ها به این خبر در شبکه‌های اجتماعی هم پرداخته است.

5115858

جکی جان از آن دست بازیگرانی است که در فیلم‌هایش کمتر از این دست‌ صحنه‌ها که از بد روزگار برای شبکه کیش دردسرساز شد یافت می‌شود. در خبری که اسپوتنیک در این باره منتشر کرد می‌خوانیم: "فیلم "حادثه شینجوکو" یکی از فقط ۲ فیلم جکی چان با صحنه جنسی است."

در این میان شاید بیش از همه برای دیلی‌میل جالب است که چطور می‌شود این صحنه از دست ناظران صدا و سیما در رفته باشد و در این باره می‌نویسد: "مدیر محلی صدا و سیما در ایران به دلیل پخش صحنه جنسی اخراج شد، در مکانی که حتی دست دادن زن و مرد در فیلم‌ها مجاز نیست."

اگر رد گاف شبکه کیش را پی گیریم به رسانه‌های دیگری هم می‌رسیم که یکی از آن‌ها نشریه سان است. این نشریه در مطلب خود جزئیات بیشتری آورده و حتی به شوخی رضا رشیدپور با این رویداد و البته زیرنویس کردن نسبت نیما فلاح و سحر ولدبیگی در تلویزیون پرداخته است.

به این ترتیب گافی که مسئولان شبکه کیش دادند نام جکی چان را به صدر اخبار رسانه‌های جهان آورد.

5114793

سرنوشت مدیر برکنار شده هم خیلی زود مشخص شد، و با حکم تازه‌ای فعالیتش را در صدا و سیما از سر گرفت. مدیرکل برکنار شده صداوسیمای کیش، به عنوان مشاور معاونت امور استان‌های صداوسیما منصوب شد.

فیلم مستهجن جکی چان
نظرات خوانندگان
  • ناشناس
    پاسخ

    "سرنوشت مدیر برکنار شده هم خیلی زود مشخص شد، و با حکم تازه‌ای فعالیتش را در صدا و سیما از سر گرفت. مدیرکل برکنار شده صداوسیمای کیش، به عنوان مشاور معاونت امور استان‌های صداوسیما منصوب شد."
    واقعا!!!
    يعني احتمالا ميخواد به استانهاي ديگه هم در زمينه پخش اين صحنه ها مشاوره بده !!!!
    خخخخخخ
    خيلي جالبه... موردهاي اينجوري هم قبلا داشتيم. مثل رييس بانك مركزي يا وزير صمت كه رفت شد وزير كار!!!!

  • آرمان
    پاسخ

    خاک تو سر بی جنبه و منفی گرایی تون کنن بدبختا،برید خودتونو درست کنید
    جکی چان که اسطوره ی اسطوره هاست،ارزشش خیلی بیشتر از شماست شما کی باشید که قضاوت کنید
    نمیفهمم مردم ایران به چه جرئتی هرکی رو بخوان قضاوت میکنن شما کی هستید که به خودتون همچین اجازه ای میدید،اونم کی جکی چان، اون اگه حرف های مردم بی فرهنگ و منفی گرایی مثل شما اهمیت میداد جکی چان نمی بود.
    کار خوبی میکنن آدمایی مثل شمارو که فقط دنبال بد نشون دادن همه هستین رو اصلا سطلشونم حساب نمیکنن
    اینقد نزارید کسی بهتون بی احترامی کنه
    احترامتون رو حفظ کنید
    الآن تو دنیا فرهنگ ما به همین کارامون بنده ما حق نداریم کسی رو قضاوت کنیم چون واسه همین کاراست که ایرانی ها دیگه هیچ جای دنیا اعتبار ندارن.

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین