کد خبر: 30480 A

دعوا بر سر پرفروش‌ترین فیلم این روزهای جهان

دعوا بر سر پرفروش‌ترین فیلم این روزهای جهان

کارگردان فیلم "آکوامن" از طرفداران فیلم درخواست کرد که دیگران را بخاطر دوست نداشتن "آکوامن" تهدید نکنند.

ایران آرت: بسیاری از طرفداران فیلم موفق و پرفروش "آکوامن" برخی افراد را که نسبت به این فیلم ابراز بی علاقگی کرده‌ را تهدید کرده‌اند و کارگردان از آنها خواسته دست از این کار ناشایست بردارند.

جیمز وان کارگردان "آکوامن" گفت: "برخی از هواداران این فیلم کسانی را که آکوامن را دوست ندارند را تهدید کرده‌اند. لطفا این کار را نکنید زیرا من اینگونه حمایت را اصلا نمی‌پسندم. احترام بگذارید تا به شما احترام گذاشته شود. اینکه کسی فیلم من را نپسندد مشکلی ندارد اما نه اینکه به من حمله‌ور شود یا از شخص من متنفر شود."

به گزارش فارس به نقل از هالیوود ریپورتر، "آکوامن" که حسابی در باکس‌آفیس آمریکا و بین‌الملل با موفقیت مواجه شده در دومین هفته از اکران خود ۵۱ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار فروش داشت که مجموع فروش خانگی این فیلم به رقم ۱۸۸ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار رسید. این فیلم همچنین در گیشه جهانی به رقم ۷۴۸ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار رسید.

در شبکه‌های اجتماعی آن‌ها که دوست‌دار فیلم هستند و آن‌ها که فیلم را نمی‌پسندند نسبت به دیدگاه‌هایشان ابراز عقیده کرده و بعضا به هم توهین می‌کنند و حالا کار به تهدید کشیده است.

"آکوامن" به کارگردانی "جیمز وان" و با بازی "جیسون موموآ" در نقش اصلی، "اَمبِر هِرد"، "ویلِم دِفو"، "نیکول کیدمن"، "پاتریک ویلسون" و "دولف لاندگرن" نقش‌آفرینی کرده‌اند.

نیکول کیدمن جیسون موموا آکوامن جیمز وان ویلم دافو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین