کد خبر: 30363 A

هدیه کریسمسی "جنگ ستارگان" / دیزنی مخاطبان را غافل‌گیر کرد

هدیه کریسمسی "جنگ ستارگان" / دیزنی مخاطبان را غافل‌گیر کرد

کمپانی دیزنی با انتشار ویدیویی از روند آماده‌سازی محوطه مخصوص "جنگ ستارگان" در پارک‌های دیزنی‌لند رونمایی کرد.

ایران آرت: کمپانی دیزنی با هدیه کریسمسی از کهکشان‌های خیلی خیلی دور طرفداران خود را غافلگیر کرد. این هدیه، ویدیویی از پشت صحنه و روال تجهیز شدن پارک‌های دیزنی‌لند با تم یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های تاریخ سینما یعنی "جنگ ستارگان" است.

دیزنی ۲۵ دسامبر (۴دی) با انتشار این ویدیو، جزئیاتی از پروژه در حال ساخت خود را نمایان کرد که شامل بازی "فالکون هزاره: فرار قاچاقچیان" در قسمت مخصوص جنگ ستارگان پارک دیزنی‌لند به نام "سواری در لبه‌ کیهان - Galaxy’s Edge rides" است. در این بازی، طرفداران جنگ ستارگان در محیطی شبیه کابین خلبان فالکون معروف جنگ ستارگان قرار می‌گیرند و تجربه‌ نبرد میان نیروهای مقاومت و محفل یکم را از سر می‌گذرانند.

به گزارش مهر، در ویدیویی که مشاهده خواهید کرد، مسئولان ارشد دیزنی درباره این پروژه و انتظارات خود صحبت می‌کنند و این که بازدیدکنندگان در این قسمت جدید دیزنی‌لند می‌توانند در دنیای "جنگ ستارگان" قدم زده و شخصیت‌های این مجموعه عظیم همچون نیروهای محفل یکم، نیروهای شورشی و مقاومت، سفینه‌ها و تجهیزات فضای، هیولاها و قاچاقچیان را از نزدیک مشاهده کنند. در حقیقت بازدیدکنندگان به نوعی در فضای فیلم به کار گرفته می‌شوند و با ساکنان دنیای لبه کهکشان هم‌بازی می‌شوند.

این پروژه در چنان ابعادی ساخته می‌شود که در تاریخ دیزنی‌لند سابقه نداشته است و مخاطبان را با ساختمان‌ها، کشتی‌های فضایی و دیگر فضاهای غول‌آساحیرت زده و توهمی از واقعیت را برای آن‌ها القا خواهد کرد. بازی فالکون تجربه‌ای فوق‌العاده جذاب، فراموش‌نشدنی و سنگین خواهد بود و بازدیدکنندگان می‌توانند در محیطی شبیه سازی شده از این جنگنده به عنوان خلبان، تیرانداز و یا مهندس پرواز ماموریت خود را انجام دهند.

یکی دیگر از جذابیت‌های این قسمت دیزنی‌لند شبیه سازی تجربه نبرد میان نیروهای درگیر در کهکشان خواهد بود. این جاذبه از علاقه‌مندان می‌خواهد به عنوان نیروهای مقاومت با نیروهای محفل یکم بجنگند و حتی با کایلو رن رهبر اعظم آنان نیز رو در رو شوند.

دیزنی اعلام کرده است که این پروژه در آغاز راه است و برنامه‌های بلندپروازانه‌ای برای آینده آن دارد. طبق برنامه‌ریزی‌ها قرار است قسمت "سواری در لبه‌ کیهان" دیزنی‌لند تا تابستان سال آینده آماده افتتاح شود.


هالیوود جنگ ستارگان پارک دیزنی لند
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین