کد خبر: 30139 A

جایزه استنلی کرامر برای خانم بازیگر

جایزه استنلی کرامر برای خانم بازیگر

جِین فوندا جایزه استنلی کرامر را از انجمن صنفی تهیه‌کنندگان آمریکا دریافت می‌کند.

ایران آرت: جِین فوندا دارنده دو جایزه اسکار، از سوی "انجمن صنفی تهیه‌کنندگان آمریکا" جایزه "استنلی کرامر" را برای یک عمر فعالیت هنری و بشردوستانه دریافت می‌کند.

فوندا، هنرپیشه، تهیه‌کننده و فعال اجتماعی از سوی انجمن صنفی تهیه‌کنندگان آمریکا جایزه "استنلی کرامر" را در سی‌امین مراسم این انجمن که در ۱۹ ژانویه در هتل بِوِرلی هیلتون برگزار می‌شود، دریافت خواهد کرد.

به گزارش فارس، این جایزه در سال ۲۰۰۲ به نام "استنلی کرامر" کارگردان و تهیه‌کننده سینما تاسیس شد و به یک اثر، هنرمند و یا تهیه‌کننده یا افرادی که در جهت آگاه‌سازی عمومی فعال بوده و در مسائل اجتماعی مشارکت می‌ورزند اهدا می‌شود.

نکته جالب اینکه این جایزه معمولا به فیلم تعلق می‌گیرد تا خالق اثر و جین فوندا دومین شخصی است که این جایزه را دریافت می‌کند. سال ۲۰۱۸ فیلم "برو بیرون"(Get Out) و سال ۲۰۱۷ فیلم "عشق ورزیدن" انتخاب شدند و تهیه‌کنندگان این فیلم‌ها جوایز را دریافت کردند. اولین فردی که این جایزه را دریافت کرد "شان پن" بود که در سال ۲۰۱۰ موفق به دریافت این جایزه شد.

جِین فوندا کمپینی با عنوان "قدرت و عوامل بالقوه بزرگسالی" را به منظور پیشگیری از بارداری دختران نوجوان و بهبود وضعیت بهداشتی درمانی افراد کم سن و سال در ایالت جورجیا بنیان نهاد او همچنین با همکاری "گلوریا استِینِم" و "رابین مورگان" مرکز رسانه‌ای زنان" را تاسیس کرد که در راستای فرهنگسازی جایگاه زن فعالیت می‌کند. فوندا بخاطر این فعالیت‌ها به عنوان دریافت کننده جایزه "استنلی کرامر" انتخاب شد.

جین فوندا انجمن صنفی تهیه کنندگان آمریکا استنلی کرامر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین