کد خبر: 30063 A

آرمی همر و داکوتا جانسون در فیلم کارگردان ایرانی

آرمی همر و داکوتا جانسون در فیلم کارگردان ایرانی

اولین تصویر از آرمی همر و داکوتا جانسون در فیلم "زخم‌ها" به کارگردانی بابک انوری منتشر شد.

ایران آرت: یکی از هیجان‌انگیزترین فیلم‌های سال ۲۰۱۹ اثر ترسناک بابک انوری فیلمساز ایرانی-انگلیسی است. در این فیلم که "زخم‌ها" (Wounds) نام گرفته، بازیگرانی چون "آرمی همر"، "داکوتا جانسون"، "زازی بیتز"، "کارل گلاسمن"، و "برد ویلیامز هنکه" در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند و داستانش در مورد مسئول یک بار در نیو اورلئان است که وقتی گوشی موبایل به جا مانده‌ای را برمی‌دارد، حوادث عجیبی برایش روی می‌دهد.

این فیلم در جشنواره‌ی فیلم ساندنس ۲۰۱۹ که از ۲۴ ژانویه تا ۴ فوریه برگزار می‌شود به روی پرده خواهد رفت.

به گزارش سی نما، مؤسسه‌ی ساندنس پنج فیلم‌ دیگر از جمله فیلمی با بازی "دمی مور" را به فهرست آثار پذیرفته شده در جشنواره‌ی سال آینده که در پارک سیتی ایالت یوتا برگزار می‌شود افزوده است تا شمار فیلم‌ها به ۱۱۷ عنوان برسد. از میان این آثار، ۳۹ درصد فیلم‌ها توسط یک یا دو زن کارگردانی شده و ۳۵ درصد آنان توسط فیلمسازان رنگین پوست.

انوری پیش از این فیلم "زیر سایه" (Under the Shadow) را مانند این فیلم نوشته و کارگردانی کرد. همر نیز سال گذشته فیلم تحسین‌شده‌ی "مرا به نام خود بخوان" (Call Me By Your Name) را روی پرده داشت و به خاطر بازی در آن نامزدی گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد نقش مکمل را کسب کرد، درحالی که خود فیلم نامزد دریافت اسکار بهترین فیلم سال شد.

او فیلم "ببخشید که مزاحم می‌شوم" (Sorry to Bother You) را در جشنواره‌ی ساندنس سال گذشته داشت.

هالیوود داکوتا جانسون آرمی همر بابک انوری فیلم زخم ها
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین