کد خبر: 29998 A

ادامه حاشیه‌های فیلم پرفروش "ونوم" / منتقدان زیادی پیرند!

ادامه حاشیه‌های فیلم پرفروش "ونوم" / منتقدان زیادی پیرند!

خالق شخصیت "ونوم" در پی انتقادها به این فیلم پرفروش گفت: منتقدین برای درک ارزش این فیلم زیادی پیرند!

ایران آرت: اکنون که تنها دو هفته به پایان سال جاری میلادی باقیست، با قاطعیت بیشتری می‌توان گفت که فیلم "ونوم" (Venom) یکی از اختلاف‌برانگیزترین عناوین سینمایی سال ۲۰۱۸ است. فیلم پرخرج سونی با بازی "تام هاردی" در نقش یکی از دشمنان اصلی "مرد عنکبوتی"، با امتیاز ۲۹ درصد "راتن تومیتوز" از ۳۰۰ نقد، یکی از نکوهش‌شده‌ترین فیلم‌های سال نیز بود، با این حال این مسئله موجب نشد فیلم به اثری پرفروش تبدیل نشود. "ونوم" پنجمین فیلم پرفروش سال ۲۰۱۸ در بازارهای جهانی بود و تاکنون بیش از ۸۵۴ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخته است.

"تاد مک‌فارلین" یکی از نویسندگانی که در خلق کاراکتر "ونوم" سهم داشته، به تازگی در مصاحبه با "یاهو" در مورد اختلاف نظر مردم و منتقدین گفت: "فیلم لذتی وافر داشت. از لحاظ بصری، همه چیز به شما یورش می‌آورد. به نظر من منتقدین فیلم را نمی‌فهمند چون سن و سال خودشان را فراموش می‌کنند. منتقد با ۴۲ سال سن و نگرش خاص خودش وارد [سالن] می‌شود و می‌گوید "تمامش کنید." اگر ۱۶ سالت بود و این فیلم را می‌دیدی چطور؟ عاشقش می‌شدی."

به گزارش سی نما، مک‌فارلین شخصیت "ونوم" را در سال ۱۹۸۸ با همکاری "دیوید میچلینی" در شماره‌ی "مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز" خلق کرد. او می‌گوید هاردی و "روبن فلایشر" کارگردان فیلم موفق شده‌اند تصور ابتدایی او از این ضدقهرمان را به تصویر بکشند. مک‌فارلین ادامه می‌دهد: "فیلم به تمام اهداف تعیین شده‌اش رسید. ونوم ناخوشایند و زننده و عظیمی بود، به همان شکلی که تصور کرده بودم. این خصوصیات در باور من وجود داشت، دوست داشتم تجسم ونومی که ۳۰ سال قبل خلق کرده بودیم را ببینم."

مک‌فارلین می‌گوید "ونوم" این فیلم را به ونوم یا "ادی براک"ی که در فیلم "مرد عنکبوتی ۳" به کارگردانی "سم ریمی" با بازی "تافر گریس" به نمایش گذاشته شد ترجیح می‌دهد. او معتقد است: "وقتی تافر گریس به ونوم تبدیل می‌شود وزن چندانی اضافه نمی‌کند. من تعمداً او را عظیم‌الجثه تصور کرده بودم چرا که همیشه می‌خواستم پیتر پارکر یا مرد عنکبوتی احساس کند با یک فیل وارد نبرد می‌شود و اینکه امکان ندارد بتواند او را از سر را کنار بزند. بنابراین او باید از طریق دیگری بر او غلبه پیدا کند، روشی که در واقع استفاده از خرد به جای زور بازو است."

تام هاردی مرد عنکبوتی فیلم ونوم
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین