کد خبر: 29933 A

رویا تیموریان: تلویزیون باید سیاست‌هایش را تغییر بدهد

رویا تیموریان: تلویزیون باید سیاست‌هایش را تغییر بدهد

رویا تیموریان با اشاره به لزوم تغییر سیاستگذاری‌های تلویزیون بیان کرد که تولیدات باکیفیت به بودجه نیاز دارد.

ایران آرت: رویا تیموریان درباره فعالیت این روزهای خود در حوزه آثار نمایشی بیان کرد: این روزها در سریال "سرباز" به کارگردانی هادی مقدم دوست و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی بازی می کنم که در حال تصویربرداری است و من نقش مادری را دارم که فرزندش به سربازی می رود.

وی در گفتگو با مهر درباره همکاری خود با این کارگردان عنوان کرد: شیوه آقای هادی مقدم دوست بسیار متفاوت و برای من جالب است به این ترتیب که من کلیتی از کار را می دانم و بعد هر روز درباره جزییات آن صحبت می کنیم.

تیموریان ادامه داد: مقدم دوست حساسیت های زیادی دارد و از هیچ بخشی از کار نمی گذرد و فکر می کنم می توان خروجی بسیار باکیفیتی از این پروژه انتظار داشت.

بازیگر "سرباز" با اشاره به وضعیت این روزهای تلویزیون و کمبود بودجه عنوان کرد: فکر می کنم تلویزیون همانگونه که سال هاست همه می خواهند باید سیاست های خود را تغییر دهد. شاید ۱۰ سال بیشتر است که از مبارزه و رقابت تلویزیون با شبکه های ماهواره ای سخن گفته می شود و در این رقابت باید کیفیت تولیدات خود را بالا ببریم.

وی در پایان عنوان کرد: ما باید سیاست گذاری های درستی داشته باشیم و این سیاست ها به بودجه های کلان نیاز دارد. من این سخن را در حالی می گویم که به بسیاری از همکارانم بی مهری می شود درحالیکه گروه های فیلم و سریال و عوامل آثار نمایشی به حمایت های اقتصادی و معنوی نیاز دارند.

تلویزیون رویا تیموریان بازیگر خانم بازیگر سریال سرباز هادی مقدم دوست
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین