کد خبر: 29921 A

کناره‌گیری اما رابرتز از سریال جدید نتفلیکس / بازیگر جایگزین مشخص شد

کناره‌گیری اما رابرتز از سریال جدید نتفلیکس / بازیگر جایگزین مشخص شد

کایا اسکودلاریو به جای اما رابرتز در سریال جدید نتفلیکس حضور خواهد داشت

ایران آرت: در ادامه انصراف "اما رابرتس" از حضور در سریال "Spinning Out" شبکه نتفلیکس، بازیگر فیلم "دونده مارپیچ" (The Maze Runner)، "کایا اسکودلاریو" جانشین او خواهد شد. "اسکودلاریو" در نقش اصلی این سریال درام بازی خواهد کرد. سریال "Spinning Out" درباره اسکیت موزون است. "رابرتس" به دلیل تداخل برنامه‌هایش مجبور به انصراف از این سریال شد. این سریال را یک بازیکن حرفه‌ای اسکیت موزون به نام "سامانتا استاتون" خواهد ساخت.

"اسکودلاریو" برای حضورش در سریال تینیجری درام انگلیسی، "Skins" یا "پوست‌ها" شهرت دارد. او همچنین در فیلم "دونده مارپیچ" حاضر شد و فیلم بعدی او "Extremely Wicked, Shockingly Evil And Vile" در ژانویه 2019 در جشنواره فیلم ساندنس اکران خواهد شد.

به گزارش سی نما، سریال "Spinning Out" سریالی 10 قسمتی است که داستان "کت بیکر" با بازی "کایا اسکودلاریو"، یک اسکیت ‌باز تازه ‌کار حرفه‌ای است که در یکی از مسابقات به زمین خورد و در آستانه‌ی خداحافظی با اسکیت برای همیشه است. وقتی "کیت" تصمیم می‌گیرد که با همکاری پسری حرفه خود را در شاخه زوج ادامه دهد، خطر افشای یک راز خیلی بزرگ را که در تمام عمرش پنهان نگه داشته بود به جان می‌خرد. در مسیر رؤیای المپیک، "کیت" و هم تیمی جدیدش شرایط سخت زیادی از جمله آسیب جسمی و روحی، مشکلات مالی و حتی فروپاشی روانی را تجربه می‌کنند.

"استراتون" و "لارا السن" به عنوان سازندگان سریال و "توری تونل"، "جابی هارولد" به همراه "استراتون" و "السن" در نقش تهیه‌کنندگان اجرایی فعالیت خواهند داشت.

نتفلیکس اما رابرتز سریال کایا اسکودلاریو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین