کد خبر: 29862 A

نقش متفاوت آقای بازیگر در برکزیت / عکس

نقش متفاوت آقای بازیگر در برکزیت / عکس

تنها دو سال و نیم پس از رویداد تاریخی برکزیت در بریتانیا، فیلمی براساس آن ساخته شده است.

ایران آرت: "برگزیت" (Brexit) فیلمی تلویزیونی با بازی "بندیکت کامبربچ" در نقش "دامنیک کامینگز" است که اوایل سال آینده‌ی میلادی از شبکه‌ی HBO‌ پخش می‌شود. کامینگز استراتژیستی بود که تأثیر زیادی بر رفراندوم سال ۲۰۱۶ بریتانیا گذاشت و مردم را ترغیب کرد به خروج بریتانیا از اتحادیه‌ی اروپا رأی دهند.

در این فیلم کامبربچ بار دیگر برای "توبی هینز" جلوی دوربین می‌رود. آن‌ها پیش از این در سریال "شرلوک" همکاری کرده بودند. هینز همچنین اپیزود برنده‌ی امی (USS Callister) سریال "آینه سیاه" (Black Mirror) را هم کارگردانی کرده است.

به گزارش سی نما، تریلر فیلم "برگزیت" اگرچه بر مسائل پشت پرده‌ تمرکز می‌کند، اما شخصیت‌های قابل توجه زیادی در آن به چشم می‌خورند. "بوریس جانسون" شهردار سابق لندن، و تبلیغات عجیبی که در مورد هزینه‌ی هفتگی ۳۵۰ میلیون پوندی ماندن در اتحادیه بر روی اتوبوس‌ها صورت می‌گرفت، بیش از یک بار در فیلم ظاهر می‌شوند.

hj

این فیلم با همکاری "چنل ۴" بریتانیا تولید می‌شود و نویسندگی آن را "جیمز گراهام" برعهده دارد. "روری کینر" و "جان هفرنان" دیگر بازیگران این فیلم‌اند.

کامبربچ در سال ۲۰۱۳ نیز یکبار نقش شخصیت جنجالی "جولین آسانژ" را بازی کرده بود که البته به زودی فراموش شد. این فیلم ۱۹ ژانویه ۲۰۱۹ از شبکه HBO پخش می‌شود.

بندیکت کامبربچ دامنیک کامینگز برکرزیت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین