کد خبر: 29790 A

کیت وینسلت در یک عاشقانه تاریخی

کیت وینسلت در یک عاشقانه تاریخی

کیت وینسلت و سرشا رونان در فیلم تاریخی و عاشقانه "آمونیت" همبازی شدند.

ایران آرت: سرشا رونان و کیت وینسلت بازیگران بریتانیایی در فیلم "آمونیت" (Ammonite) که یک فیلم تاریخی و عاشقانه به کارگردانی "فرانسیس لی" است همبازی شدند. این اولین بار است که رونان و وینسلت در کنار هم نقش‌آفرینی می‌کنند.

داستان فیلم در دهه‌ی ۱۸۲۰ میلیادی روی می‌دهد و رابطه‌ی "ماری آنینگ" دیرینه‌شناس و یک زن لندنی را دنبال می‌کند. هنوز مشخص نیست دو بازیگر اصلی کدامیک از این نقش‌ها را ایفا می‌کنند.

به گزارش سی نما، "سرزمین خود خدا" (God’s Own Country) اولین فیلم بلند لی بود که در جشنواره‌ی ساندنس سال گذشته به نمایش درآمد و جایزه‌ی بهترین کارگردانی را برنده شد. این فیلم در ادامه به یک فیلم پرفروش تبدیل شد و تحسین منتقدین را هم به دنبال داشت.

وینسلت به تازگی فیلمبرداری "آواتار ۲" به کارگردانی "جیمز کامرون" را به پایان رسانده و درحال حاضر مشغول بازی در درام "بلک‌برد" (Blackbird) به کارگردانی "راجر مچل" است. رونان نیز که تاکنون سه بار نامزد اسکار شده در حال حاضر فیلم "ماری ملکه‌ی اسکاتلند" (Mary Queen of Scots) را روی پرده دارد و اخیراً فیلمبرداری فیلم پرستاره‌ی "زنان کوچک" به کارگردانی "گرتا گرویگ" را به پایان رسانده است.

فیلمبرداری "آمومنیت" از ماه مارس آینده آغاز می‌شود.

کیت وینسلت فرانسیس لی سرشا رونان آمونیت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین