کد خبر: 29747 A

گروکشی نتفلیکس از قهرمانان تلویزیون

گروکشی نتفلیکس از قهرمانان تلویزیون

کاراکترهای سریال‌های تازه تعطیل شده نتفلیکس تا دو سال آینده نمی‌توانند در هیچ شبکه‌ای به نمایش درآیند.

ایران آرت: بسیاری از هواداران مارول از کنسل شدن سریال‌های "دردویل"، "لوک کیج" و "مشت آهنین" به فاصله‌ی کوتاهی پس از انتشار فصل‌های جدیدشان شگفت‌زده شدند، اما امیدوار بودند سریال محبوبشان را در سرویس‌هایی نظیر هولو  یا دیزنی+ ببینند. این احتمال همچنان وجود دارد ولی نه تا دست کم چند سال آینده.

به نوشته‌ی ورایتی در قرارداد مارول و نت‌فلیکس بندی وجود دارد که طبق آن کاراکترهای سریال‌های یادشده نمی‌توانند تا دو سال پس از کنسل شدن در هیچ شبکه‌ای به نمایش درآیند. این بدان معناست که سریال "دردویل" با "چارلی کاکس" یا هر بازیگر دیگری در نقش اصلی تا پایان سال ۲۰۲۰ نخواهیم دید.

به گزارش سی نما، در این گزارش آمده است که فصل سوم "جسیکا جونز" تا پایان سال ۲۰۱۸ عرضه نمی‌شود، و در حالی که کنسل شدن آن نیز تضمین شده نیست، اما به نظر می‌رسد که سرنوشتی مشابه دیگر نت‌فلیکس پیدا کند. این مسئله می‌تواند بازگشت سریال "کریستن ریتر" را در شبکه‌های دیگر به سال ۲۰۲۱ موکول کند.

بنابراین حتی اگر دیزنی+ یا هولو بخواهند در سال ۲۰۲۰ فصل دیگری از سریال "مدافعان" را به تولید برسانند، باید بدون شخصیت "جسیکا جونز" پیش بروند و یا تا سال ۲۰۲۱ صبر کنند.

ورایتی می‌نویسد قرارداد سریال "پانیشر" با سریال "مدافعان" متفاوت بوده و شامل قراردادی نمی‌شود که نت‌فلیکس و مارول برای تولید پنج سریال به امضاء رساندند. با توجه به این شرایط، کنسل شدن سریال "پانیشر" پس از پخش فصل دوم آن در ژانویه‌ی ۲۰۱۹ نامعلوم باقی می‌ماند.

چند هفته پس از کنسل شدن سریال "دردویل"، "چارلی کاکس" در مورد این تصمیم عجیب شبکه به "اینترتینمنت ویکلی" گفت: "بسیاری از عوامل سریال از جمله خود من منتظر ادامه پیدا کردن سریال بودیم. حقیقت این است که احساس می‌کردم داستان‌های زیادی برای بازگو کردن داریم و اگرچه تصمیم شبکه برای کنسل شدن سریال را درک می‌کنم، اما از بابت آن بسیار ناراحت شدم. طبیعت تجارت همین است. اما باید در نظر داشت که این شخصیت‌ها در نزد مردم محبوبیت داشتند. فکر کردن به اینکه دیگر قرار نیست نقش "مت مرداک" را بازی کنم حس عجیبی دارد. چرا که این شخصیت بخش مهمی از زندگی من در چهار و نیم سال گذشته شده بود."

هنوز مشخص نیست که مارول یا دیزنی قصد احیای سریال را دارند یا می‌خواهند آن‌ها را به کلی ریبوت کنند. برای رسیدن به پاسخ این پرسش لااقل دو سال دیگر باید منتظر بمانیم.

نتفلیکس مارول لوک کیج دردویل مشت آهنین
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین