کد خبر: 29697 A

خاویر باردم و سلما هایک در یک درام عجیب

خاویر باردم و سلما هایک در یک درام عجیب

فیلم جدیدی با حضور بازیگرانی نظیر خاویر باردم، سلما هایک، الی فانینگ و کریس راک ساخته خواهد شد.

ایران آرت: خاویر باردم و سلما هایک گفتگوهای خود برای پیوستن به درام بعدی سالی پاتر که داستان آن حولِ یک روز سخت در زندگی مردی میانسال می‌گذرد را آغاز کرده‌اند. 

علاوه بر باردم و هیک، لارا لینی که جایزه‌ی امی را در کارنامه کاری خود دارد، در کنار الی فانینگ و کریس راک نیز در تیم بازیگری این فیلم بدون عنوان حضور خواهند داشت.

به گزارش سینماگیمفا، پیتر واتسون، نایب رئیس هَن‌وِی فیلمز پیتر واتسون می‌گوید: "ما از اینکه به رابطه خود با سالی پاتر ادامه دادیم و به او کمک کردیم تا داستان زندگی مردی که یک روز در نیویورک گیر افتاده است را درک کند، بسیار خشنودیم. همچنین ما به طرز باور نکردنی‌ از شِراکتمان تحت یک قرارداد بین المللی با همکارانمان در بلیکر استریت (Bleeker Street) هیجان زده‌ایم و بی‌صبرانه منتظریم تا سلیقه سینمایی‌مان را به آن‌ها به اشتراک بگذاریم."

هن‌وی فیلمز و بلیکر استریت فروش جهانی فیلم پیش روی پاتر را در حالی در دست دارند که "هن‌وی فیلمز" تمامی حقوق بین‌ المللی فیلم را خریداری نموده است و "بلیکر استریت" نیز حق نمایش فیلم، در ایالات متحده را در اختیار دارد.

مدیر عامل کمپانی بلیکر استریت؛ اندرو کارپن در مورد پروژه می‌گوید: "کار کردن با فیلمسازی رویایی همانند سالی پاتر، واقعا مایه مباهات است.او یک فیلمنامه‌ی زیبا، عاطفی و سرشار از احساسات را قلم زده و بازیگران ریسکی و بااستعدادی را نیز برای هنرنمایی در این فیلم برگزیده است. ما از اینکه شراکت خود با دوست عزیزمان را در هن‌وی فیلمز تجربه می‌کنیم، بسیار هیجان زده‌ایم، و مشتاقانه در صدد آنیم تا کار خود را در این پروژه‌ی فوق‌العاده کلید بزنیم تا بتوانیم هر چه سریع‌تر آن را با بینندگان در سراسر دنیا، به اشتراک بگذاریم."

این فیلم بدون عنوان داستان ۲۴ ساعتِ پُر دردسر از زندگی پدر و دختری به نام‌ لئو (با بازی باردم) و مولی (با بازی فانینگ) را روایت می‌کند. مولی با چالش‌های کنار آمدن با پدرش که ظاهرا در وضعیت روانی بدی به سر می‌برد، دست و پنجه نرم می‌کند. همانطور که آن‌ها در ادامه راه خود در نیویورک سیتی به دور خود می‌چرخند، روز معمولی و البته پُر استرسشان، رنگ و بویی حماسی و وهمناک به خود می‌گیرد...

خاویر باردم سلما هایک کریس راک الی فانینگ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین