کد خبر: 29577 A

فیلم "آکوامن" همه رقبا را کنار زد

فیلم "آکوامن" همه رقبا را کنار زد

فیلم سینمایی "آکوامن" با فروش ۹۴ میلیون دلاری در صدر باکس آفیس چین ایستاد.

ایران آرت: فیلم "آکوامن" در سه روز اول اکران خود با فروش ۹۴ میلیون و ۱۰۰ هزار دلاری و اختصاص ۸۵ درصد کل فروش آخر هفته چین تمام رقبا را در گیشه این کشور کنار زد.

فروش کلی این آخر هفته گیشه چین ۱۰۸ میلیون دلار بود که فیلم "آکوامن" با ۹۴ میلیون و ۱۰۰ هزار دلار ۸۵ درصد از آن را به خود اختصاص داد و ۱۵ درصد باقیمانده سهم تمام دیگر فیلم‌های پرفروش این هفته محسوب می‌شود.

به گزارش فارس، "آکوامن" در بخش اکران "آی‌مکس" نیز در چین موفق شد. این فیلم با ۵۵۹ اکران به این شیوه توانست ۹ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار کسب کند. "جیمز وان" کارگردان این فیلم فورمت ویژه ۹۲ دقیقه‌ای این فیلم را به صورت انحصاری برای اکران به صورت آی‌مکس تدارک دیده بود.

فیلم تریلر جنایی محصول چین با عنوان "A Cool Fish" (سرد مزاج) با ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار در جایگاه دوم فهرست باکس‌آفیس چین قرار گرفت.

جایگاه سوم به فیلم "اَنشتن و اَنشتن" با ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار دلار در سه روز اول اکران خود رسید. 

فیلم "رالف اینترنت را خراب می‌کند" با  ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار دلار در سومین هفته اکران خود در جایگاه چهارم پرفروش‌های چین ایستاد. این فیلم در مجموع سه هفته اکران ۳۸ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار کسب کرده است.

جایگاه پنجم اما به فیلم "ونوم" با فروش ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار می‌رسد که در در اوایل اکران جایگاه پرفروش‌ترین فیلم باکس‌آفیس چین را دارا بود. این فیلم همچنین در بریتانیا با مجموع فروش ۲۶۹ میلیون دلار از موفقیت چشمگیری برخوردار بوده است.

باکس آفیس نیکول کیدمن امبر هرد جیسون موموآ باکس آفیس چین آکوامن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین