کد خبر: 29500 A

دلیل ممنوع‌الملاقات شدن حسین محب‌اهری

دلیل ممنوع‌الملاقات شدن حسین محب‌اهری

مریم کاظمی از همکاران حسین محب‌اهری تاکید کرد، حال عمومی این بازیگر پیشکسوت که دوره درمان سرطان را سپری می‌کند، خوب است.

ایران آرت: مریم کاظمی، کارگردان تئاتر که سال‌هاست سابقه همکاری با حسین محب‌اهری دارد، مشکل اصلی این بازیگر را که چند روزی است در بیمارستان لاله بستری شده، ضعف جسمانی دانست. 

به گزارش خبرآنلاین، مریم کاظمی با بیان این‌که علاوه بر ملاقات حضوری، همیشه جویای احوال حسین محب‌اهری در تماس تلفنی با همسر این بازیگر پیشکسوت بوده است، در این باره گفت: "به دلیل آمپول‌هایی که جایگزین شیمی‌درمانی است و آقای محب اهری می‌زند، او کم اشتها، دچار ضعف بدنی و از دست دادن وزن شده است. او برای همین در بیمارستان بستری شده است تا به صورت وریدی، مواد و ویتامین‌های مورد نیاز بدن‌اش تامین شود."

او ادامه داد: "ایشان در بخش عمومی بستری است و به دلیل خستگی و ضعف، به‌درخواست خودش ممنوع الملاقات شده است. جز این، مشکل دیگری ندارد و در حال طی کردن دوره درمان است."

این کارگردان تئاتر تاکید کرد: "آقای محب‌اهری، مثل همیشه روحیه بسیار خوبی دارد و امیدوارم این مشکل غذا نخوردن هم به‌زودی حل شود تا دوباره او را سرزنده و شاداب در حال کار ببینیم."

کاظمی در همین ارتباط افزود: "گروه ما [تئاتر مستقل] برای اسفند و فروردین آینده، در حال تدارک اجرای نمایش "ساعت هشت در کشتی" در تالار هنر است که آقای محب‌اهری هم یکی از بازیگران این نمایش خواهد بود که امیدوارم هرچه زودتر به ما بپیوندد و کارمان را شروع کنیم."

حسین محب‌اهری در کارنامه هنری خود، بازی در ده‌ها تئاتر، سریال و فیلم سینمایی را دارد که شاید نقش معلم در برنامه "مبصر پنج ساله" بیش از دیگر بازی‌هایش در یادها مانده باشد.

SRoBy3vAy1lj
مریم کاظمی به همراه چند هنرمند دیگر تئاتر در حال عیادت از حسین محب‌اهری در بیمارستان 

حسین محب اهری مریم کاظمی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین