کد خبر: 29445 A

دوران فیلم‌های دو ساعته به پایان رسیده است

دوران فیلم‌های دو ساعته به پایان رسیده است

کارگردان فیلم "انتقام‌جویان" معتقد است فیلم‌های دو ساعته در آینده هالیوود و نسل بعدی فیلمسازان جایی ندارند.

ایران آرت: اگر آخرین فیلم دو ساعته‌ی خوبی را که دیده‌اید به یاد نمی‌آورید، احتمالاً با "جو روسو" هم‌عقیده‌اید که می‌گوید دوران فیلم‌های ۱۲۰ دقیقه‌ای به سر آمده است. جو و "آنتونی روسو" در مصاحبه با "بیزینس اینسایدر" پیش‌بینی ‌می‌کنند که فیلم‌های دو ساعته جایی در آینده‌ی هالیوود و نسل بعدی فیلمسازان جایی ندارند.

"جو روسو" می‌گوید: "ما در مقطع زمانی مهمی هستیم. فیلم دو ساعته از ۱۰۰ سال گذشته تا امروز دوران باشکوهی را پشت سر گذاشت اما به فرمتی قابل‌پیش‌بینی تبدیل شد. کار کردن در این قالب دشوار است… فکر نمی‌کنم نسل آینده روایت دو ساعته را به عنوان فرم قالب قصه‌گویی بپسندد."

به گزارش سی نما، "اونجرز: جنگ بی‌نهایت" آخرین فیلم عرضه شده توسط برادران روسو ۱۴۹ دقیقه بود و به طولانی‌ترین فیلم "دنیای سینمایی مارول" بدل شد. مدت قسمت چهارم "اونجرز" که تابستان آینده به نمایش درمی‌آید، مطمئناً فراتر از این خواهد رفت. "جو روسو" اخیراً فاش کرده بود که مدت فیلم حدود سه ساعت است، اگرچه دیزنی از آن‌ها خواسته بود آن را به ۱۴۰ تا ۱۵۰ دقیقه کاهش دهند. اغلب بلاک‌باسترهای امروزی دست کم دو ساعت به طول می‌انجامند.

درحالی که "پلنگ سیاه" (۱۳۴ دقیقه) و "مرد مورچه‌ای و زنبورک" (۱۱۸ دقیقه) کم و بیش یک فیلم دو ساعته به شمار می‌آیند، اما جو مدعی است که فیلم‌های "دنیای سینمایی مارول" فرم جدید برای روایت عرضه می‌کنند.

فیلم بعدی مارول "کاپیتان مارول" با بازی "بری لارسن" خواهد بود. دیزنی تاکنون مدت این فیلم را اعلام نکرده است.

انتقام جویان آنتونی روسو جو روسو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین