کد خبر: 29432 A

نبرد یخ و آتش / تیزر فصل پایانی "بازی تاج و تخت" را ببینید

نبرد یخ و آتش / تیزر فصل پایانی "بازی تاج و تخت" را ببینید

اولین تیزر رسمی فصل پایانی "بازی تاج و تخت" منتشر شد.

ایران آرت: شبکه‌ی HBO تیزر جدیدی برای فصل هشتم و پایانی سریال "بازی تاج‌وتخت" منتشر کرد. در این تیزر نقشه‌ی وستروس و نمادهای سنگی خاندان‌های مختلف دیده به چشم می‌خورند.  یخبندان از سمت شمال آغاز می‌شود، درحالی که آتش از جنوب در حرکت است و این دو المان در مرکز نقشه با یکدیگر برخورد می‌کنند. شبکه‌ اخیراً تأیید کرده بود که فصل پایانی سریال آپریل ۲۰۱۹ (فروردین-اردیبهشت ۱۳۹۸) پخش می‌شود.

به گزارش سی نما، "ولادیمیر فوردیک" که در سریال نقش (The Night King) را بازی می‌کند، در مصاحبه‌ای فاش کرده است نبرد عظیم فصل پایانی در انتهای فصل گنجانده نشده بلکه در اواسط آن و در قالب سه اپیزود به تصویر کشیده می‌شود. فوردیک می‌گوید: "در قسمت سوم از فصل هشتم، نبردی وجود دارد که نویسندگان آن را برای ثبت لحظه‌ای تاریخی در تلویزیون خلق کرده‌اند. اپیزود به صورت کامل به این نبرد اختصاص یافته و حدود یک ساعت به طول می‌انجامد." این مصاحبه با یک وب‌سایت مجارستانی انجام شده، اما "مشبل" منبع را تأیید کرده است.

"نیکلای کاستر-والدو" بازیگر نقش "جیمی لنیستر" نیز به تازگی در مصاحبه‌ای از پایان تأثیرگذار قصه گفته بود: "وقتی فیلمنامه را خواندم برای نویسندگان سریال نوشتم، "فکر نمی‌کنم بهتر از این می‌شد داستان را تمام کرد." به نظر من بسیار راضی‌کننده بود اما از طرفی بسیار غافلگیرکننده."

"فین جونز" که در سریال نقش "لوراس تایلر" را بازی کرده، پیش‌بینی می‌کند که در پایان داستان تخت آهنینی وجود ندارد که کسی روی آن بنشیند.
 

بازی تاج و تخت وستروس اچ بی او
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین