کد خبر: 29278 A

تحسین خانم بازیگر برای خاطر "دروغ‌های کوچک بزرگ"

تحسین خانم بازیگر برای خاطر "دروغ‌های کوچک بزرگ"

سیرشا رونان، ریس ویترسپون را به خاطر کار استثنایی‌اش در تهیه و تولید سریال "دروغ‌های کوچک بزرگ" ستایش کرد.

ایران آرت: ریس ویترسپون بازیگر فیلم "بلوند قانونی"، نیکول کیدمن و شیلین وودلی بازیگران نقش اصلی سریال "دروغ‌های کوچک بزرگ" هستند. سیرشا رونان که تحسین منتقدان را برای ایفای نقشش به عنوان نوجوانی اهل کالیفرنیا در فیلم "لیدی برد" به کارگردانی "گرتا گرویگ" دریافت کرد، باور دارد که پروژه‌هایی اینچنینی نقطه عطفی برای زنان هستند.

به گزارش دنیای تصویرآنلاین، سیرشا ۲۴ساله به یک مجل روانشناسی گفت: "بیایید امیدوار باشیم که این آثار روحیه تغییر را منعکس کند و پروژه های بیشتری مانند "لیدی برد" و "دروغ های کوچک بزرگ" ببینیم که در آنها زنان نقش های اصلی را در توسعه پروژه ایفا می کنند در حالی که داستان از زبان زنان و شخصیت های جالبِ مونث گفته می شود. کاری که ریس ویترسپون انجام داد استثنایی بود. او گروهی از بازیگران خارق العاده ای  را که ستایش می کرد دور هم جمع کرد و به هر کدام حتی به نقش های به ظاهر جزئی اهمیت یکسان داد. "

سیرشا که سه بار نامزد جایزه اسکار شده است این بار نقش اصلی فیلم دیگری با محویت زنانه را بازی می کند. او در این فیلم نقش افتخاری مری ملکه اسکاتلند و مارگارت روبی نقش ملکه الیزابت اول را دارد.

در بالای فهرست تحسین های او برای همکاران زنش در هالیوود، سیرشا زنان الگویی در زندگی شخصی خود نیز دارد.

او با لبخند می گوید :"من و مادرم بیشتر مانند دوستان صمیمی هستیم.او همیشه برای من یک الگو بوده است و من برای او احترام زیادی قائل هستم.من سعی کردم که دنباله رو او باشم و همان روشن احترام را وارد زندگی خودم کنم".

فیلم "مری ملکه اسکاتلند" ۷ دسامبر در سینماهای آمریکا به نمایش عمومی درخواهد آمد.

نیکول کیدمن ریس ویترسپون دروغ های کوچک بزرگ سیرشا رونان سورشا رونان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین