کد خبر: 29131 A

جوابیه فراستی پس از ترک برنامه / آرش ظلی‌پور توبیخ شد

جوابیه فراستی پس از ترک برنامه / آرش ظلی‌پور توبیخ شد

مصاحبه آرش ظلی‌پور با مسعود فراستی در خصوص فیلم‌های کمدی سینما به‌گونه‌ای پیش رفت که فراستی برنامه زنده تلویزیون را ترک کرده و بعد از آن یادداشتی را منتشر کرد.

ایران آرت: عصر امروز (جمعه نه آذرماه) مسعود فراستی میهمان برنامه تلویزیونی "من و شما" بود که با اجرای آرش ظلی‌پور به صورت زنده از شبکه شما پخش می‌شد.

در این برنامه مسعود فراستی درباره فیلم‌های کمدی سینما به صحبت پرداخت و با لفظ کمدی‌های ضعیف آن‌ها را توصیف کرد. آرش ظلی‌پور این موضوع را توهین به مخاطبان خواند و به این ترتیب درگیری لفظی بین او و مسعود فراستی شکل گرفت و در نهایت فراستی که قدری عصبی شده بود، گفت که به احترام مخاطبان برنامه، جمله‌ام را تمام می‌کنم. فراستی بعد از تمام شدن جمله‌اش برنامه را زنده تلویزیونی را ترک کرد. (+)

ویدیوهای این اتفاق با گذشت چندی در فضای مجازی منتشر شده و این امر واکنش مخاطبان را به همراه داشت.

به گزارش ایلنا، در نهایت پس از چند ساعت، روابط عمومی شبکه شما اطلاعیه‌ای را منتشر کرد که در آن محمدمهدی قاسمی (مدیر شبکه شما) به دلیل اتفاقات ایجاد شده در برنامه از مردم عذرخواهی کرده و از توبیخ عوامل این برنامه از جمله آرش ظلی‌پور خبر داد.

اما این پایان ماجرا نبود و بعد از آن مسعود فراستی یادداشتی را منتشر کرد که متن این یادداشت به شرح زیر است:

"نه آن مجری، و نه کل مجریان و تهیه‌کنندگان رنگارنگ تلویزیونی از این قماش، و برنامه‌... شان، مساله‌ من نیستند. برنامه‌ امروز برخلاف طراحی عده‌ای برای تخریب نقد، علیه خودشان تمام شد، و صدای هشدار و اعتراض جمعی بسیاری علیه ابتذال، اخلاق‌فروشی و ارزش‌فروشیِ فراگیر در سینما و تلویزیون، به گوش همه رسید. خسارتش هم برای من، بسیار ناچیز بود."

برنامه من و شما هر جمعه ساعت ۱۳ به تهیه‌کنندگی هادی قندی و اجرای آرش ظلی‌پور میزبان چهره‌های هنری می‌شود و این اولین بار نیست که چنین اتفاقات حاشیه‌ای برای آن ایجاد شده است.

مسعود فراستی آرش ظلی پور من و شما
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین