کد خبر: 29110 A

کاپیتان آمریکا برمی‌گردد / صحبت‌های اوانز احساسی بود

کاپیتان آمریکا برمی‌گردد / صحبت‌های اوانز احساسی بود

کارگردان انتقام‌جویان درباره خداحافظی کریس اوانز با نقش کاپیتان آمریکا گفت: گفته‌های او بیشتر از روی احساسات بود، زیرا کار او هنوز تمام نشده است.

ایران آرت: در انتخاب بازیگر کمتر استودیویی به دقت مارول عمل می‌کند. آن‌ها پس از انتخاب "رابرت داونی جونیور" برای نقش "تونی استارک"، استودیو بازیگران مناسبی برای نقش‌های ابرقهرمانی برگزید، بنابراین ناراحتی هواداران از شنیدنخبر خداحافظی "کریس اوانز" با نقش "کاپیتان آمریکا" نباید تعجب‌آور باشد. اما بنابر مصاحبه‌ی جدید کارگردان "انتقام‌جویان ۴" به نظر می‌رسد که هنوز کار اوانز با نقش ابرقهرمانی‌اش تمام نشده.

به گزارش سی نما، "جو روسو" یکی از کارگردانان "جنگ بی‌نهایت" و "انتقام‌جویان ۴" در مصاحبه با "یواس‌ای تودی" در مورد توئیت خداحافظی اوانز با نقش "کاپیتان آمریکا" می‌گوید: "گفته‌های او بیشتر از روی احساسات بود، زیرا کار او هنوز تمام نشده. معنی این حرف را توضیح نمی‌دهم اما هواداران به زودی منظورم را خواهند فهمید."

اوانز اکتبر گذشته در حساب توئیتر خود اعلام کرده بود که فیلمبرداری "اونجرز ۴" را به پایان رسانده و با انتشار متنی با شخصیت "استیو راجرز" (کاپیتان آمریکا) وداع کرد: ""فیلمبرداری "اونجرز ۴" رسماً به پایان رسید. بازی در این نقش در بیش از ۸ سال گذشته برای من افتخار بزرگی بود. از بازیگران و عوامل پشت صحنه و مردم برای خاطراتی که ساختند تشکر می‌کنم و تا ابد قدردانشان هستم." وی به فاصله کوتاهی پس از ارسال این متن، توضیح داد که پیام او به معنای برملا شدن سرنوشت "کاپیتان آمریکا" در دنیای سینمایی مارول نیست.

او در "ایس کامیک کان" به هواداران گفت: "می‌دانم مردم از توئیتی که ارسال کردم چنین برداشت کردند که بخشی از داستان به نوعی فاش شده. اما باید توضیح دهم که هر اتفاقی که در پایان "اونجرز ۴" روی می‌داد من باز هم همین توئیت را ارسال می‌کردم. در آخرین روز فیلمبرداری که حاصل تقریباً ۱۰ سال فیلمبرداری و ۲۲ فیلم بود بسیار احساساتی شدیم."

اکنون به نظر می‌رسد که اوانز در آینده‌ی دنیای سینمایی مارول نقشی پررنگ‌تر از آنچه تصور می‌شد خواهد داشت. اظهار نظر روسو حضور اوانز در فیلم‌های بعد از "اونجرز ۴" را تأیید نمی‌کند، اما بلاک‌باستر پیش رو ممکن است درهایی را برای بازگشت "استیو راجرز" گشوده باشد.

برادران روسو اخیراً در مصاحبه‌ای اعلام کرده‌اند که پس از "انتقام‌جویان ۴" تنها در صورتی به ساخت فیلم‌های ابرقهرمانی باز می‌گردند که به آنان اجازه تولید فیلمی براساس کامیک "جنگ‌های سری" (Secret Wars) داده شود. این کامیک اولین کراس‌اور مارول بود و در سال ۱۹۸۴ منتشر شد. برخی هواداران بر این باورند که این داستان می‌تواند فرصتی مناسب برای حضور "اکس-من" فاکس و شاید "چهار شگفت‌انگیز" در "دنیای سینمایی مارول" فراهم کند.

فیلم "کاپیتان مارول" که در تاریخ ۸ مارس ۲۰۱۹ اکران می‌شود، "اونجرز ۴" که در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ روی پرده می‌رود و "مرد عنکبوتی: دور از خانه" که در تاریخ ۵ جولای ۲۰۱۹ به نمایش درمی‌آید، فیلم‌های بعدی "دنیای سینمایی مارول" خواهند بود.

انتقام جویان کاپیتان آمریکا جو روسو کریس اوانز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین