کد خبر: 29078 A

بازیگر زن قدیمی در یک نقش هیجان‌انگیز

بازیگر زن قدیمی در یک نقش هیجان‌انگیز

ستاره قدیمی سینمای هالیوود در فیلم جدید استیون اسپیلبرگ نقش‌آفرینی می‌کند.

ایران آرت: ریتا مورنو؛ بازیگر برنده اسکار نقش "آنیتا" در فیلم "داستان وست ساید" (West Side Story) در سال ۱۹۶۱، و برنده جوایز امی، تونی و گرمی، برای اقتباس بزرگ دیگری از موزیکال "لئونارد برنستاین" با کارگردانی "استیون اسپیلبرگ" بازخواهد گشت. وی علاوه بر این، در تولید فیلم به عنوان تهیه‌کننده مشارکت می‌‌کند.

در فیلم جدید "داستان وست ساید" مورنو نقش "ولنتینا" را بازی می‌کند که نسخه‌ی توسعه یافته‌ی شخصیت "داک" مغازه‌دار خواهد بود. فیلمبرداری "داستان وست ساید" قرار است در تابستان ۲۰۱۹ کلید بخورد.

به گزارش سی نما، مورنو در این باره می‌گوید: "در مخیله‌ام نمی‌گنجید که بار دیگر در این اثر بازی کنم. اینکه اسپیلبرگ از شما بخواهد در فیلمش بازی کنید هیجان‌انگیز است! آن هم برای همکاری با نمایشنامه‌نویس ممتازی چون "تونی کوشنر"… چه همکاری باشکوهی! به شدت هیجانزده‌ام."

در فیلم اصلی، شخصیت آنیتا با بازی مورنو، نامزد برناردو رئیس یک دار و دسته‌ی خلافکار پورتو ریکویی است. ماریا خواهر کوچکتر برناردو که دوست صمیمی آنیتا نیز هست، عاشق تونی یکی از بنیانگذاران گروه خلافکاران سفیدپوست شده و درگیری‌هایی را سبب می‌شود. مورنو در فیلم ترانه‌های ماندگاری مانند "آمریکا" و "پنج‌نوازی امشب" را می‌خواند.

"تونی کوشنر" فیلمنامه‌نویس نامزد اسکار و نمایشنامه‌نویس برنده جایزه پولیتزر که در فیلم "لینکلن" با اسپیلبرگ همکاری کرده اقتباس سینمایی از موزیکال سال ۱۹۵۷ را انجام داده است. اقتباس جدید توسط فاکس قرن بیستم عرضه خواهد شد.

مورنو یکی از ۱۵ فردی است که موفق شده جوایز امی، گرمی، اسکار و تونی (EGOT) را دریافت کند. وی درحال حاضر در سریال کمدی (One Day at a Time) نت‌فلیکس نقش‌آفرینی می‌کند.

rita-moreno-1024x626

استیون اسپیلبرگ ریتا مورنو داستان وست ساید لئونارد برنستاین
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین