کد خبر: 28886 A

بازیگر بریتانیایی جوان‌ترین سفیر حسن نیت یونیسف شد

بازیگر بریتانیایی جوان‌ترین سفیر حسن نیت یونیسف شد

ستاره نوجوان سریال "چیزهای عجیب‌تر" در 14 سالگی به عنوان جوان‌ترین سفیر حسن نیت یونیسف برگزیده و معرفی شد.

ایران آرت: مهدی فروتن: میلی بابی براون که بیشتر با بازی در نقش ایلِوِن در سریال تحسین‌شده شبکه نتفلیکس شناخته می‌شود، در نخستین نطق خود به عنوان سفیر حسن نیت صندوق کودکان ملل متحد (یونیسف) سخنانی امیدوارکننده بر زبان آورد. بازیگر 14 ساله بریتانیایی (متولد ماربلا در آندلس-اسپانیا) گفت: "می‌خواهم به موضوع‌هایی چون آموزش و خشونت و پایان بدرفتاری با کودکان بپردازم و اطمینان یابم بچه‌ها از محیط امن و آب سالم برخوردارند."

به گزارش ایران‌آرت، بابی براون که سه‌شنبه گذشته همزمان با روز جهانی کودک در ساختمان امپایر استیت نیویورک حضور یافته بود، با شعار "به کودکان گوش فرادهید" ماموریت خود را در سازمان ملل و یونیسف آغاز کرد. او که برای بازی در "چیزهای عجیب‌تر" نامزد دریافت جایزه امی هم شده، در گذشته بارها علیه بدرفتاری با کودکان موضع گرفته و در 2016 در 70 سالگی یونیسف در نیویورک با دیود بکام، فوق‌ستاره پیشین دنیای فوتبال گفته کرده بود.

این ستاره نوجوان درباره کارهایی که می‌خواهد در مقام سفیر حسن نیت انجام دهد و پیام خود به رهبران جهان گفت: "از همه می‌خواهم به ما گوش دهند. جوانان بسیار قدرتمندند. قول می‌دهم صدای میلیون‌ها کودک و نوجوان باشم که صداهایشان خاموش شده است، بر موضوع‌هایی متمرکز شوم که کودکان آسیب‌پذیر در سراسر دنیا از آنها رنج می‌برند و اطمینان پیدا کنم بچه‌ها با حقوق خودشان آشنا هستند و به آنها قدرت ببخشم."

2

بابی براون فقط حدود 18 میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام دارد و قول داده از این امکان برای ماموریت تازه خود بهره ببرد. او در عین حال جوان‌ترین چهره حاضر در فهرست 100 فرد پرنفوذ و قدرتمند دنیا از نگاه هفته‌نامه تایم است. این بازیگر نوظهور با اشاره به قهرمان زندگی خود افزود: "من سفیر حسن نیت شدن را با قهرمان خودم، آدری هپیرن بزرگ و فقید شریکم؛ کسی که زمانی گفته بود "بزرگ که می‌شوید، درمی‌یابید دو دست دارید؛ یکی برای کمک به دیگران و دیگری برای کمک به خودتان." این درست همان کاری است که من می‌خواهم انجام بدهم."

3

میلی بابی براون یونیسف سفیر حسن نیت یونیسف
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین