کد خبر: 28811 A

ادامه جنجال‌های مجری اچ‌بی‌او / اعتقادی به استن لی ندارم

ادامه جنجال‌های مجری اچ‌بی‌او / اعتقادی به استن لی ندارم

مجری جنجالی شبکه اچ‌بی‌او بر نقد خود به مدیوم هنری استن لی و فرهنگ آن تأکید دوچندان کرد.

ایران آرت: بیل مار، کمدین و مجری شبکه‌ی HBO در مورد صحبت‌های قبلی خود پس از مرگ استن لی، نویسنده‌ی کتاب‌های کامیک توضیحاتی ارائه داد. وی در مصاحبه‌ای به "لری کینگ" گفت تا پیش از حضور در برنامه‌ی او از اعتراضات هواداران کتاب‌های مصور نسبت به حرف‌هایش آگاه نبوده زیرا "هر چیز احمقانه‌ای که مردم به خاطرش معترض می‌شوند" را دنبال نمی‌کند.

مار در ادامه توضیح می‌دهد که با اظهار نظرش قصد حمله به شخص "استن لی" را نداشته، اما در عوض بر نقد خود به مدیوم هنری لی و فرهنگ آن تأکید دوچندان می‌کند.

به گزارش سی نما، این مجری گفت: "من چیز زیادی در مورد "استن لی" نمی‌دانم و قطعاً قصد تخریب شخصیت او را نداشتم. می‌پذیرم که اعتقادی به او ندارم. کتاب‌های کامیک را نمی‌خوانم. حتی وقتی بچه بودم نمی‌خواندم. چیزی که می‌خواستم بگویم این بود که فرهنگی که ادعا می‌کند کتاب‌های کامیک و فیلم‌هایی که بر اساس آن‌ها ساخته ‌شده موجب تفکر عمیق در مورد وضعیت بشر می‌شوند فرهنگی بس احمقانه است. و دلخور شدن برخی از بیان این حرف خود گواهی بر این مدعاست."

مار چند روز پس از مرگ "استن لی" در وبلاگ شخصی خود نوشته بود: "کسی که مرد-عنکبوتی و هالک را خلق کرده از دنیا رفته و حالا آمریکاییان ماتم گرفته‌اند. ماتمی عمیق برای مردی که الهام‌بخش میلیون‌ها انسان بوده که چه کنند؟ تا شاید فیلمی تماشا کنند."

حرف‌های مار چندان غیرمنطقی به نظر نمی‌رسد اما شاید بهتر این بود که او نظراتش را بلافاصله پس از مرگ لی مطرح نکند.

شبکه اچ بی او استن لی بیل مار
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین