کد خبر: 28787 A

رشوه سنگین یک بازیگر برای خرید نقش

رشوه سنگین یک بازیگر برای خرید نقش

یک بازیگر اعتراف کرد که ۴ هزار دلار رشوه داده است تا بتواند یک نقش را از آن خود کند.

ایران آرت: دیک ون‌دایک می‌گوید ۵۴ سال پیش ۴ هزار دلار رشوه به کمپانی والت‌دیزنی داده است تا در نقش بانک‌دار فیلم "مِری پاپین" بازی کنم. ون‌دایک ۹۲ ساله در گفتگویی که به مناسبت بازگشت "مِری پاپین" با "لین منوئل مِرِندا" که قرار است پنج‌شنبه پخش شود، از مبارزه‌اش برای ایفای یک نقش دوم در سال ۱۹۶۴ صحبت کرد و گفت: باید پول می‌دادم تا آن نقش را بازی کنم.

به گزارش فارس، به بهانه پخش سری جدید مری پاپین با عنوان "مِری پاپینز: در ورای جادو-نسخه‌ای ویژه از ۲۰/۲۰" که بیننده شاهد بازگشت فیلم مری پاپین خواهد بود، "لین منوئل مِرِندا" و "دیک ون‌دایک" به گفتگو نشسته‌اند و در مورد نقش ون‌دایک در مری پاپین اصلی و شوق و هیجان او برای بازی و بازتعریف آن برای نسل جدید، صحبت می‌کنند. در این گفتگو هنرپیشه ۹۲ ساله از راز مبارزه‌اش برای تصاحب نقشی دیگر در این فیلم که در سال ۱۹۶۴ ساخته شد سخن گفت.

در فیلم اصلی، ون‌دایک بخاطر ایفای نقش "بِرت" دودکش‌بخاری پاک‌کن مشهور بود لیکن این هنرپیشه گفت که می‌خواسته با پول دیزنی را برای گرفتن نقش "بانکدار" آقای داوز ترغیب کند. 

ون‌دایک در این مورد گفت: "من گفتم که هیچ چیز نمی‌خواهم و بدون چشم‌داشت این نقش را بازی خواهم کرد تازه ۴ هزار دلار هم برای گرفتن این نقش به شخصی در کمپانی دیزنی پرداخت کردم. من باید این پول را می‌دادم تا آن نقش را بگیرم لیکن علی‌رغم اصرار و پولی که داده‌ بودم نقش بانکدار را به من ندادند."

مِرِندا در ادامه گفت اما چطور شد که دست آخر آن نقش را ایفا کردید؟ و ون‌دایک پاسخ داد: باز هم همان کار را کردم و ضمن درخواست نیز با پرداخت پول آنان را ترغیب کردم تا نقش را به من بدهند و موفق هم شدم.

مرندا در این حین به بینندگان توضیح داد که ون‌دایک در فیلم اصلی "مری پاپین" دو نقش را بازی کرده است و آن نقش بانکدار نقش مقابل "بِرت" بوده که هردو را بازی کرده است. ون‌دایک در ادامه صحبت‌ها در مورد حضور در سری جدید این فیلم گفت: "من بسیار هیجان‌زده هستم که قرار است در این فیلم بازی کنم و البته همیشه اولین سوالم این است که من هم می‌توانم در این فیلم بازی کنم؟"

در فیلم جدید "مِری پاپین"، امیلی بلانت در نقش پاپینز و منوئل مرندا نیز در نقش دوستش "جک" ظاهر می‌شوند.

در این فیلم که به کارگردانی راب مارشال ساخته شده، مریل استریپ، جولی والترز، پیکسی دِیویس، جوئل داوسِن، ناتانائل صالح، آنجلا لَنزبِری و دیوید وارنر هنرنمایی کرده‌اند.

222

مری پاپینز بازگشت مری پاپینز لین مانوئل میراندا دیک ون دایک
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین